امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور تهیه کننده «اخراجی ها» و یک مدیر سینمایی در لیست انتخاباتی «علی مطهری»

خبرایران: حضور حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده فیلم سینمایی «اخراجی های ۱ و ۲» و ابراهیم داروغه زاده از مدیران خوشنام عرصه فرهنگی در ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به سرلیستی علی مطهری قطعی شد
حضور تهیه کننده «اخراجی ها» و یک مدیر سینمایی در لیست انتخاباتی «علی مطهری»

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، این فهرست که با حضور چهره های با سابقه و نیز جوان و متخصص حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد، دربرگیرنده افراد شناخته شده فرهنگی چون دکتر محمود عزیزی، دکترحبیب الله کاسه ساز با داشتن مدرک درجه یک هنری و دکتر ابراهیم داروغه زاده پزشک و از مدیران سینمایی کشور می باشد.

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به نشانی سایت eatelaf.ir با حضور نامزدهایی با شاخصه های آزاد اندیشی، همه جانبه نگری، قانونگرایی و .... به منظور مشارکت در انتخابات مجلس دوره دهم و حضور برای بهینه سازی امور و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون از سال ۸۶ شکل گرفته است.

براساس این گزارش حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده فیلم های پرفروش اخراجیهای ۱ و ۲، سریال پرطرفدار در چشم باد، مستند «ادواردو» و ... بوده و سابقه چندین سال فعالیت در عرصه مدیریت فرهنگی و سینمایی کشور را داراست.

همچنین دکتر ابراهیم داروغه زاده مدیرعامل فعلی موسسه آوای هنر سلامت وزارت بهداشت علاوه بر سابقه مدیریت در بخش های مختلف سازمان صدا و سیما دبیری چندین دوره از جشنواره های سینمایی و هنری کشور از جمله جشنواره بین المللی فیلم شهر  را عهده دار بوده است.



 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب