امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با حقوق بهمن ماه صورت می گیرد؛

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی

خبرایران: مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی همزمان با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.
زمان پرداخت عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی
به گزارش خبرایران، حسین بخشی‌زاده مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این مطلب، گفت: خدا را شاکریم در سی ‌و هفتمین بهار انقلاب و با همکاری دولت تدبیر و امید، عیدی بازنشستگان و موظفین که واریزی آن توسط خزانه‌داری کل کشور به حساب صندوق انجام می‌شود همزمان با حقوق بهمن ماه 1394 به حساب بازنشستگان و موظفین پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: همچنین همزمان با 22 بهمن ماه، استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان با تعداد کل 200 هزار نفر بازنشسته به سامانه پرداخت مستقیم حقوق منتقل شدند و حقوق بازنشستگان و موظفین استان‌های فوق به صورت مستقیم به حساب‌های ایشان نزد بانک صادرات واریز می‌شود.

بخشی‌زاده افزود: بدین ترتیب از 31 استان کشور و با تعداد یک میلیون و 268 هزار بازنشسته و موظف، 13استان با تعداد674 هزار نفر بازنشسته و موظف، حقوق خود را به روش پرداخت مستقیم دریافت می‌نمایند و می‌توانند فیش‌های حقوق خود را از دستگاه‌های ATM بانک صادرات سراسر کشور دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش، سامانه پرداخت مستقیم حقوق، در راستای سیاست‌ها و راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین تأکید مدیرعامل صندوق برای تسهیل و سرعت در پرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری مشترک این صندوق و پرهیز از مراجعات پی در پی از آبان ماه سال جاری راه اندازی و اجرایی شده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب