امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13926 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

توسط شهرداری منطقه 15 صورت میگیرد؛

ميزبانی از راهپيمايان 22بهمن در میدان فردوسی تهران

خبرایران: دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 از برپایی غرفه های مختلف فرهنگي به منظور ارائه خدمات شایسته به خیل عظیم راهپيمايان یوم ا... 22 بهمن در ضلع جنوب غربی میدان فردوسی خبر داد.
ميزبانی از راهپيمايان 22بهمن در میدان فردوسی تهران

 به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه15، دکتر انجمنی با اشاره به حضور معاونان، شهرداران نواحی، مديران وکارکنان منطقه در مراسم راهپيمايي22بهمن گفت: شهرداري منطقه با برپايي غرفه هاي سرگرمی های مذهبی، خانه شهید، چشمه های انقلاب، شبکه های اجتماعی، "نامه رهبرم را می رسانم"، آسمان آبی زمین پاک، عزت و خودباوری، 137 و 1888، سلامت، شمسه انقلابی، عفاف و حجاب و تربیت بدنی میزبان راهپیمایان خواهد بود.

 به گفته وی اجرای تاتر انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، احداث نگارگذر یا دیواره ، برپایی نمایشگاه رهبرم را دوست دارم از دیگر برنامه های منطقه در غرفه های مختلف فرهنگی در این نمایشگاه خواهد بود.

شهردار منطقه با اشاره به اهميت حمل و نقل عمومی برای انتقال شهروندان در اين روز تصريح كرد: از سوي معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه نیز هماهنگي هاي لازم با ناوگان اتوبوسراني منطقه براي سرويس دهي و جابه جايي شهروندان منطقه به مراسم راهپیمایی انجام شده تا شهروندان به سهولت بتوانند از وسايل حمل و نقل عمومي بهره مند شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب