امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13924 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور شهردار منطقه 22 وکارکنان؛

جشن انقلاب در مجموعه امام علی(ع) برگزار شد

خبرایران: جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مولایی شهردار منطقه 22، قائم مقام شهردار، معاونین، مدیر روابط عمومی، مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف شهری منطقه در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد.
جشن انقلاب در مجموعه امام علی(ع) برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22، در این مراسم مولایی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ، دهه فجر را یکی از رویدادهای مهم و تاریخی کشور برشمرد و گفت: " ایام الله دهه فجر را می توان بزرگترین عید مردمی ملت ایران و از جمله مهترین روزهایی که نه  تنها ملت ایران بلکه کل دنیا به آن توجه کرده و نگاه ویژه ای به آن دارند نه از باب اینکه در شکوه پیروزی آن سهیم باشند بلکه به دنبال این هستند که نقطه ضعفی از ملت ایران پیدا و خوراک تبلیغات سیاسی و رسانه ای خود نمایند. "

وی افزود: "راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه بیانگر بیعتی دوباره با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبری و امام راحل است. حضور ملت ایران در این جشن بزرگ ملی به این معنی است که به دشمنان ثابت کنند تحت هیچ شرایطی از نظام و رهبری دست نخواهند کشید و مشت محکمی بر دهن یاده گویان خواهند زد. دشمنانی که طی سی و هفت سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، بدترین و سخت ترین مشقت ها را به عناوین مختلف داخلی و خارجی برای کشور به بار آوردند، از راه اندازی جنگ هشت ساله تحمیلی گرفته تا تحریم ها و مشکلات مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با هدف زمین گیر کردن ملت ایران و برگرداندن آنها از انقلاب و ضربه زدن به ارزش های انقلابی و اسلامی آنها."

شهردار منطقه 22 یاد آور شد: " اتفاق مهم دیگر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است. بی شک تکلیف شرعی همگان شرکت حداکثری در پای صندوق های رای است،  چرا که حضور فرد فرد ملت ایران در انتخابات برای کشور تعیین کننده و سرنوشت ساز خواهد بود."

در ادامه این مراسم شایق معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ، خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و رشادت های آنها بیان کرد.

گفتنی است در این مراسم از برگزیدگان مسابقات شعر، خاطره نویسی، عکس انقلابی، فیلم، مقاله نویسی و ........ با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب