امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13896 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی برگزار می‌‌شود

خبرایران: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی 20 بهمن 94 با حضور تعدادی از شناخته‌شده‌ترین اساتید عرصه مدیریت و بازاریابی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی برگزار می‌‌شود

در نخستین ویرایش بیانیه کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی آمده است: سند راهبردی حاضر به عنوان مأموریت کلی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، با محوریت بررسی شرایط بازار ایران در پساتحریم، در طلیعه ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر می گردد. این سند که ویرایش نخست آن در تاریخ 5 بهمن ماه 1394 از سوی دبیرخانه دایمی کنفرانس منتشر شده است، پس از دریافت نظرات اساتید، مدیران، سیاست‌گذاران، کارشناسان و پژوهشگران حاضر، ویرایش شده و نسخه نهایی آن در مراسم اختتامیه همایش قرائت خواهد شد.

به مدد خداوند متعال، دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی­ به ­عنوان­ یکی­ از­ رخداد­­­های­بااهمیت در حوزه مدیریت و بازاریابی کشور، با­ حضور­­­ومشارکت­ مدیران و کارشناسان وزارتخانه­ ها،­­­سازمان­ ها­و­ شرکت­ های­­دولتی­ و­خصوصی و اساتید برجسته و اصحاب خرد و تدبیر در حوزه بازاریابی در روز 20 بهمن ماه 1394 در سالن همایش­های بین­المللی هتل­المپیک تهران برگزار می­گردد.

در این کنفرانس میثم کریمی یکی از سخنرانان است که به ارایه تجربیات تحقیقات بازاریابی در حوزه محصولات تند مصرف دارویی می‌پردازد. این سخنرانی اختصاص به تجربیات تحقیقات بازاریابی 4 نوع شامپوی گیاهی و تونیک مو دارد. در پاور پوینت این سخنرانی برای نخستین بار ارایه ماتریس هزینه / سود در تحقیقات بازاریابیصورت گرفته است. همچنین ارایه بحث در خصوص انتخاب برند شامپو توسط مصرف‌کنندگان از دیگر بخش‌های این سخنرانی است.

استاد احمد روستا، دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر صنایعی، دکتر خیری، دکتر درگی و دکتر بلوریان تهرانی تعدادی از سخنرانان شناخته شده این کنفرانس هستند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب