در نخستین ویرایش بیانیه کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی آمده است: سند راهبردی حاضر به عنوان مأموریت کلی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، با محوریت بررسی شرایط بازار ایران در پساتحریم، در طلیعه ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر می گردد. این سند که ویرایش نخست آن در تاریخ 5 بهمن ماه 1394 از سوی دبیرخانه دایمی کنفرانس منتشر شده است، پس از دریافت نظرات اساتید، مدیران، سیاستگذاران، کارشناسان و پژوهشگران حاضر، ویرایش شده و نسخه نهایی آن در مراسم اختتامیه همایش قرائت خواهد شد.
به مدد خداوند متعال، دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی به عنوان یکی از رخدادهایبااهمیت در حوزه مدیریت و بازاریابی کشور، با حضورومشارکت مدیران و کارشناسان وزارتخانه ها،سازمان هاو شرکت هایدولتی وخصوصی و اساتید برجسته و اصحاب خرد و تدبیر در حوزه بازاریابی در روز 20 بهمن ماه 1394 در سالن همایشهای بینالمللی هتلالمپیک تهران برگزار میگردد.
در این کنفرانس میثم کریمی یکی از سخنرانان است که به ارایه تجربیات تحقیقات بازاریابی در حوزه محصولات تند مصرف دارویی میپردازد. این سخنرانی اختصاص به تجربیات تحقیقات بازاریابی 4 نوع شامپوی گیاهی و تونیک مو دارد. در پاور پوینت این سخنرانی برای نخستین بار ارایه ماتریس هزینه / سود در تحقیقات بازاریابیصورت گرفته است. همچنین ارایه بحث در خصوص انتخاب برند شامپو توسط مصرفکنندگان از دیگر بخشهای این سخنرانی است.
استاد احمد روستا، دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر صنایعی، دکتر خیری، دکتر درگی و دکتر بلوریان تهرانی تعدادی از سخنرانان شناخته شده این کنفرانس هستند.
|