امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13882 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان دامپزشکی خبرداد؛

واردات داروی دامی کاهش یافت

خبرایران: دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور از کاهش واردات داروی دامی خبرداد و گفت: واردات این داروها که در سال گذشته 80 تن بود، امسال به 40 تن رسید
واردات داروی دامی کاهش یافت

به گزارش خبرایران،  دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: این داروها عمدتا از کشورهای آمریکا و دانمارک وارد می شودوهمچنین پنج و کارخانه در ایران برای تولید این داروها از سازمان دامپزشکی پروانه تولید دریافت کرده اند؛ ضمن اینکه سال گذشته یکصد تن داروی دام در داخل کشور تولید شد.
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: این سازمان پیش روترین دستگاه در استفاده از سامانه های الکترونیکی است و جابه جائی محصولات دامی از طریق این سامانه انجام می شود.
خلج اظهار امیدواری کرد تا پایان شهریور سال آینده، نظارت و جابه جائی تمام کالاهای دامپزشکی با این سامانه انجام شود.
وی ادامه داد: در شاهراه الکترونیکی سامانه یکپارچه قرنطینه دامپزشکی، هر نوع دام، طیور، آبزیان، فرآورده ها و نهاده ها هنگام بارگیری براساس سامانه به صورت برخط (آنلاین) انجام می گیرد.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی می تواند اگر وسائل نقلیه ای، بدون برگه دامپزشکی اقدام به جابه جائی دام کنند، بار اینها را جزء کالای قاچاق به شمار آورد.
سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند تا 20 بهمن در تالار همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برپاست.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب