امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13865 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آثار داوری شده چهارمین جشنواره مشکات امتیاز بندی و ثبت شد

خبرایران: امتیازات آثار داوری شده موضوعی چهارمین جشنواره مشکات در سامانه این جشنواره ثبت و آثار برگزیده منطقه یک وارد مرحله داوری نهایی شد.
آثار داوری شده چهارمین جشنواره مشکات امتیاز بندی و ثبت شد

به گزارش خبرایران ازروابط عمومي شهرداري منطقه يك، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : داوری موضوعی چهارمین جشنواره مشکات به همت اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران در تمامی مناطق و 16 سازمان تخصصی شهر انجام و طی آن آثار راه يافته از محلات در دبيرخانه منطقه اي توسط داوران تخصصي مورد ارزيابي قرار گرفت و کارشناسان آموزشهای شهروندی به ثبت امتیازات آثار بالای 40 امتیاز پرداختند تا شهروندان با رجوع به این سامانه از امتیاز خود مطلع شوند .

کارگران خاطر نشان کرد : آثاري كه جمع امتيازات آنها 40 تا 69 بود به مرحله داوري نهايي راه نیافت و تنها امتیازات آنها در سامانه ثبت شد و آثاري كه حداقل70 امتياز از 100امتياز را كسب كرده بودند توانستند به عنوان برگزيده به مرحله داوري نهايي راه يافته و در ستادهاي تخصصي مورد ارزيابي و داوري قرار گيرند .

وی گفت : آثار راه يافته از سوي شوراي داوري ستادهاي تخصصي، ارزيابي و به عنوان رتبه هاي اول ، دوم، سوم شهر تهران انتخاب مي شوند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب