امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13829 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با مشارکت 270 بانو؛

طرح پردیس توانمند سازی بانوان در شمال تهران گسترش می یابد

خبرایران: طرح پردیس توانمندسازی بانوان در شمال تهران با مشارکت 270 نفر از بانوان تحصیلکرده و متخصص محلات و تشکیل گروه های همدل ، با هدف آسیب شناسی و رفع مشکلات در محلات بسط و گسترش می یابد.
طرح  پردیس توانمند سازی بانوان در شمال تهران گسترش می یابد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیده سودابه هاشم نژاد مدیر اداره بانوان شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پرديس توانمندسازي بانوان شهر تهران، مكاني است براي سرعت بخشيدن به روند عملياتي كردن تبديل يك ايده خلاقانه ارائه شده از سوي بانوان به يك محصول قابل ارائه به بازار با هدف ايجاد جمع متنوعي از بانوان متخصص كه يكديگر را براي ارتقاي سطح كسب و كار خود ياري مي بخشند.

هاشم نژاد اظهار داشت: این طرح از سال گذشته به صورت پایلوت در منطقه یک ویژه مسئولین خانه های تسنیم 27 محله با برگزاری 12 جلسه کارگاه آموزشی اجرا شد و توانست با تشکیل گروه های همدل و جذب متخصصین در رشته های مختلفی چون روانشناسی، جامعه شناسی، حقوق، پرستاری و طب سالمندی و... بین مناطق از پیشرفت خوبی برخوردار شود.

وی گفت: در حال حاضر گروه های همدل توسط متخصصین، آموزش های لازم را برای خدمات رسانی به هم محلی های خود دیده اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب