امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13777 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اسفندیار آزاده عروه اعلام کرد؛

تهیه و تدوین شناسنامه محلات 13 گانه منطقه 21

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از تهیه و تدوین شناسنامه محلات 13 گانه این منطقه با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری تهران خبر داد.
تهیه و تدوین شناسنامه محلات 13 گانه منطقه 21

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه21 ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت : تهیه و تدوین شناسنامه محلات 13 گانه منطقه 21 با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری تهران به ویژه در زمینه ی سبک زندگی ایرانی – اسلامی با هماهنگی مدیران محلات در حال انجام است .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با بیان اینکه شناسنامه ی محلات به منظور هویت بخشی به محلات با گنجینه های محلی و با معرفی چهره های شاخص اجتماعی و مفاخر محلی تهیه و تدوین می شود ، گفت : اعتقاد ما بر این است که هویت و شخصیت هر محله و منطقه باید بر مبنای داشته های ذاتی آن محله و منطقه با ارج گذاری به چهره های شاخص اجتماعی پایه گذاری شود.

وی تشویق جوانان هر محله و منطقه ، به رعایت تعهدات اجتماعی نسبت به همشهریان خویش را از دیگر اهداف تهیه و تدوین  شناسنامه محلات 13 گانه منطقه عنوان کرد.

آزاده عروه در پایان تصریح کرد : تمامی تلاش مدیران شهری ایجاد همبستگی ، محبت ، مهربانی و تعامل میان شهروندان محلات در مناطق است تا در نهایت شاهد نهادینه شدن فرهنگ انسانیت باشیم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب