امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1377 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتخاب نهایی آثار نقاشی و خوشنویسی جشنواره فجر انجام شد

خبرایران: 110 اثر نقاشی و 255 اثر خوشنویسی به ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافت.
انتخاب نهایی آثار نقاشی و خوشنویسی جشنواره فجر انجام شد
به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، انتخاب نهایی آثار نقاشی و خوشنویسی به پایان رسید و 110 اثر نقاشی از 94 نفر و 255 اثر خوشنویسی از 181 خوشنویس برای جشنواره پذیرفته شد.

در رشته خوشنویسی در گرایش نستعلیق غلامحسین امیرخانی، محمد سلحشور و علی شیرازی 133 اثر، در گرایش شکسته نستعلیق یدالله کابلی خوانساری، مجتبی ملک زاده و محمد حیدری 88 اثر و در گرایش نسخ و ثلث احمد عبدالرضایی، سیدرضا بنی رضی و علی رضاییان 34 اثر را برای جشنواره انتخاب کردند.

در رشته نقاشی با موضوع «انسان معاصر» یعقوب عمامه پیچ، احمد وکیلی، مجید حسینی راد، کاظم چلیپا و مرتضی افشاری 110 نقاشی را برای جشنواره انتخاب کردند.

اسامی هنرمندانی که آثارشان به ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ره یافته است در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir اعلام شده است. انتخاب نهایی آثار مجسمه سازی، سرامیک هنری و نگارگری تا پایان هفته جاری انجام می شود.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، ‌نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه سازی)، بین الملل(عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل( فیلم های مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب