امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13763 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معرفی برنده‌ بهمن‌ماه قرعه‌کشی ۲۰۶ ویژه‌ معرفان آپ

خبرایران: اپليکيشن پرداخت موبايلي آپ که برای تلفنهای همراه هوشمند اندروید و iOS طراحی شده، به سهولت از گوگل پلي، کافه بازار، اپ استور و مایکت، قابل دانلود، نصب و اجراست.
معرفی برنده‌ بهمن‌ماه قرعه‌کشی ۲۰۶ ویژه‌ معرفان آپ

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شرکت آسان پرداخت (آپ)،اپليکيشن پرداخت موبايلي آپ که برای تلفنهای همراه هوشمند اندروید و iOS طراحی شده، به سهولت از گوگل پلي، کافه بازار، اپ استور و مایکت، قابل دانلود، نصب و اجراست.

اگر هنوز این اپ موبایلی را روی گوشی خود نصب نکرده اید، تا ۱۵ بهمن فرصت دارید تا با نصب و معرفی آن به دیگران علاوه بر برخورداری از خدمات متنوع و رایگان آن در پرداخت های موبایلی، شانس خود را در "قرعه کشی یک دستگاه پژوه۲۰۶ ویژه معرفان" نیز امتحان کنید.

قرعه کشی این دوره در تاریخ پانزدهم بهمن ماه با حضور ناظر صدا و سیما و جمعی از مدیران شرکت انجام خواهد شد.

در اين دوره از قرعه کشي ها هر ماه يک خودروي ۲۰۶ به کاربراني که معرف اپليکشن آپ باشند تعلق مي گيرد. علاوه بر این روزانه يک ربع سکه به تمام کاربران فعال اپليکيشن و کد دستوري #۷۳۳* به قيد قرعه اهدا مي شود. قابل ذکر است کاربر معرف اپليکيشن آپ به کاربراني گفته مي شود که اين اپلیکیشن موبايلي را به ديگران معرفي و شماره تلفن همراه آنها پس از نصب اپليکيشن توسط کاربر جديد در اپليکيشن به عنوان معرف وارد مي شود. با اولين تراکنش از سوي کاربر جديد ۱۰۰۰ امتياز براي معرف درج مي شود، با افزايش اين امتيازها شانس برنده شدن در قرعه کشي ماهانه آپ براي يک دستگاه خودروي ۲۰۶ بالاتر مي رود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب