امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13660 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ESET و کسب بالاترین رتبه در آزمون های AV-Comparatives

خبرایران: محصولات ای‌ست با دریافت شش گواهی Advanced+ به عنوان برترین محصول امنیتی 2015 معرفی شدند.
ESET و کسب بالاترین رتبه در آزمون های AV-Comparatives

براساس این گزارش، موسسه آزمونهای مستقل AV-Comparatives با انتشار گزارش بررسی‌های خود در سال 2015 در بین راهکارهای امنیت فناوری اطلاعات، برترین خود را معرفی کرد.

این گزارش می افزاید راهکار امنیتی ESET Smart Security 9 توانست با کسب شش بار نتیجه Advanced+ در طی سال 2015 و همچنین گواهی نقرهای در آزمون‌های False Positives و کسب یک گواهی برنزی در شناسایی پیشگیرانه، به عنوان برتربن محصول امنیتی معرفی شود.

آندریاس کلمنتی، مدیرعامل AV-Comparatives با اعلام این خبر افزود: شرکت ای‌ست از سال 2006 همواره یکی از شرکت‌های حاضر در آمون های مستقل ما بوده است و راهکارهای ESET Smart Security نیز همیشه موفق به کسب نتایج درخشانی شده است. راهکاری که با کمترین اثر در کارایی سیستم ها، به طور مرتب به کیفیت کاری و همچنین گرافیک آن افزوده شده است. به نحوی که کار با آن ها در دستگاه هایی با صفحات لمسی نیز تجربه لذت بخشی است.

لازم به ذکر است آزمون های AV-Comparatives در سال 2015 بین بیست و یک محصول مختلف انجام گرفته است و طی آن این محصولات از لحاظ حفظ امنیت سایبری در مقابل تهدیدات مختلف، امکان شناسایی میلیون ها بدافزار و عدم کاهش کارآیی سیستم ها مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.

گزارش کامل این آزمون ها نیز در نشانی زیر قابل مشاهده است:

http://www.av-comparatives.org/wp-content/uploads/2016/01/avc_sum_201512_en.pdf

هم اکنون کاربران ایرانی می توانند ESET Smart Security 9 را به‌صورت آنلاین از طریق نمایندگان رسمی ای‌ست تهیه کنند.

فهرست نمایندگان رسمی فروش محصولات ای ست در ایران از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به نشانی eset.com و صفحه partners با انتخاب نام ایران قابل‌مشاهده است. ضمن آنکه شرکت ای ست خاورمیانه از طریق ایمیل iran@esetme.com  آماده پاسخگویی به سؤالات، مشکلات و ابهامات خریداران و مخاطبان است.

درباره شرکت ای‌ست

ای‌ست ارائه‌کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیدات دنیای سایبری است. راهکارهای ای‌ست برنده جوایز متعدد از مراکز تست و آزمون مستقل است که اکنون در بیش از 180 کشور جهان در سیستم‌های خانگی و سامانه‌های بزرگ سازمانی به کار گرفته می‌شوند.

شرکت ای‌ست که دفتر مرکزی آن در جمهوری اسلواکی واقع است با بیش از 25 سال تجربه در تولید و ارائه انواع آنتی‌ویروس، وظیفه حفاظت از سیستم‌های بیش از یک‌صد میلیون کاربر را در سراسر جهان بر عهده دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب