امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13655 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حرکت موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی با شتاب ادامه دارد

خبرایران: سومین دوره تخصصی – توجیهی رؤسای شعب موسسه اعتباری کوثر از روز سوم بهمن ماه با حضور کارشناسانی از استان های خراسان رضوی-یزد-البرز-قم-گیلان-شعب مستقل(جلفا)-آذربایجان غربی-آذربایجان شرقی ، در حوزه مرکزی موسسه آغاز شد .
حرکت موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی با شتاب ادامه دارد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ سومین دوره تخصصی – توجیهی رؤسای شعب موسسه اعتباری کوثر با حضور آقایان فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل ، هاشمی معاون اداری پشتیبانی و شعبانی مدیر آموزش شروع شد .

فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با اشاره به روند پرشتا موسسه در نظام بانکی گفت : موسسه اعتباری کوثر در مدت زمان کم و با نظم و انضباط توانسته مسیر خودش را در رسیدن به قله های موفقیت پیدا کند و با سرعت و دقت به پیشرفت خود ادامه بدهد .

وی با اشاره مراحل دریافت مجوز موسسه از بانک مرکزی اظهار داشت : موسسه توانسته در مدت کمتر از سه سال به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند ، حرکت ما در نظام بانکی با شتاب ادامه دارد و در این روند سعودی دقت ، روحیه جهادی ، تجربه، تخصص و نیروهای جوان و تحصیلکرده نقش بسزایی دارند .

فهیمی پور با تبریک به فراگیران دوره تخصصی – توجیهی رؤسای شعب افزود : شما باید خودتان را برای طی کردن مسیری که باید در آن رقابت با بانکها و موسسات اعتباری مجازی که سالها از عمر فعالیت آنها می گذرد آماده کنید و با به روز رسانی علوم خود ، تسلط بر قوانین و بخشنامه های بانک مرکزی ، آگاهی و اشراف بر قوانین بانکداری اسلامی بدون ربا ، به روند پرشتاب موسسه کمک کنید .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به وجود نیروهای متخصص ، متعهد و ارزشی که دارای روحیه ی جهادی می باشند بیان کرد : ما گردنه های پرپیچ و خم و دشوار این مسیر را پیموده ایم و حال شما که به عنوان سکان داران شعب در سراسر کشور بعد از پایان دوره و موفقیت در آزمونها معرفی خواهید شد ، باید آمادگی رقابت با بانکها و موسسات اعتباری که سالهاست در نظام بانکب فعالیت می کنند ، را داشته باشید .

فهیمی پور با اشاره به شاخصه های یک رئیس شعبه موفق و کارآمد گفت :شما باید با آشنایی برمباحث کنترل و نظارتی ، قراردادن نظم و انضباط به عنوان سرلوحه فعالیت های خود ، آشنایی با به روز ترین مستیل اقتصادی و بانکی ، آشنایی به قوانین مبارزه با پولشویی و تسلط بر قوانین بانکداری اسلامی و شناخت نقاط ضعف و قوت خود ، بتوانید شعبه ای که در آن مشغول به فعالیت می شوید را به بهترین وجه اداره کنید .

وی در بخش پایانی صحبتهای خود به نظم و انضباط کاری اشاره کرد و گفت : در فرمایشات ائمه معصومین (علیهم السلام) هم به نظم در امور بسیار تاکید شده ، امیرالمومنین (علیه السلام) در نهج البلاغه به نظم در امور سفارس و توصیه وما را به فراگیری علم هدایت می کنند ، پس ما که خود را شیعه و مرید این بزرگواران می دانیم باید به این نکات کلیدی و دقیق توجه کنیم تا بتوانیم موفق و نتیجه مطلوبی از تلاش خود بدست بیاوریم .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب