امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13650 تاریخ انتشار: شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای دستیابی به آسمان آبی زمین پاک انجام شد

اجرای طرح شهروند آگاه – مدارس ایمن در منطقه 15

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از اجرای طرح شهروند آگاه – مدارس ایمن در منطقه با هدف دستیابی به آسمان آبی زمین پاک خبر داد.
اجرای طرح شهروند آگاه – مدارس ایمن در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سید جلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود: در این طرح رویکردهای هوای پاک در قالب ترغیب به پیاده روی و استفاده از حمل و نقل عمومی و همچنین راههای حذف سفرهای زاید درون شهری به صورت چهره به چهره به شهروندان بزرگسال در سرای محلات  و دانش آموزان در مدارس آموزش داده می شود.

وی با اشاره به اینکه با گذشت 40 روز از آغاز اجرای طرح یادشده بیش از 600 نفر تحت آموزش چهره به چهره  قرار گرفته و مشارکت خود را در این طرح اعلام کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یادآور شد: در راستای آگاهی بخشی به شهروندان  7 کارگاه آموزشی با حضور 210 شهروند در سرای محلات اتابک و ابوذر برگزار و آموزشهای لازم به شهروندان و به ویژه بانوان ارائه شد.

مهندس حسینی با اشاره به اینکه در ارتباط با مدارس ایمن نیز با هدف تاثیر گذاری بیشتر آموزشها بر روی دانش آموزان، کارشناسان حوزه ترافیک با هماهنگی های به عمل در کلاسهای درس حاضر شده و به ارائه آموزشهای لازم پرداختند، افزود: آموزشهای ترافیکی به 400 دانش آموز در 14 کلاس درس در مدارس ابتدایی امام رضا(ع) و مسلم ارائه شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب