امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13635 تاریخ انتشار: شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شمسه 5 در منطقه 21 کلید خورد

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از کلید خوردن برگزاری مجموعه جشنواره های آیینی شمسه ی 5 ، با حضور معاون اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و هیأت همراه ، روسای اجتماعی نواحی سه گانه ، مدیران حوزه ی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران محلات 13 گانه در سالن ققنوس این منطقه خبر داد.
شمسه 5 در منطقه 21 کلید خورد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان این خبر گفت : شمسه جشنواره ه ای در قالب های آیینی اعم از ( قرآن ، نهج البلاغه ، دعا و نیایش ) ، تجسمی ( عکاسی ، نقاشی ، تندیس ، گرافیک ، تصویر سازی ، کاریکاتور و خوشنویسی ) ، فرهنگی و هنری ( فیلم ، نمایش ، سرود ، موسیقی ، شعر و ادبیات ) است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ، در ادامه با بیان اینکه این جشنواره در سراهای محلات منطقه برگزار خواهد شد ، افزود : هدف از برگزاری جشنواره ی شمسه ، فعال سازی قابلیت ، ظرفیت و استعدادهای محلات و آماده سازی بستری مناسب جهت به فعلیت رساندن آنها است که باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد .

وی همچنین اظهار داشت : مدیران شهری باید از تمامی قوا و ابزار خود به منظور احیای تعلقات شهروندان به محلات مسکونی اشان استفاده کنند تا شهروندان نیز با مشارکتی آگاهانه و خود جوش فعالیت های تأثیر گذاری را جهت ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی در محلات خود انجام دهند .

آزاده عروه در پایان خاطر نشان کرد : تلاش ما در منطقه ی 21 هویت بخشی به محلات با استفاده از گنجینه های محلی و مفاخر منطقه است که این امر خود ، معرف توانمندی و پتانسیل فراوان شهروندان محلات در سطح این منطقه خواهد بود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب