امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13543 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نگهداشت 300 ایستگاه حمل و نقل عمومی در منطقه 15

خبرایران: 300 ایستگاه اتوبوس، تاکسی و BRT منطقه 15 به سیستم روشنایی و تابلوی اطلاع رسانی و تبلیغاتی مجهز شدند.
نگهداشت 300 ایستگاه حمل و نقل عمومی در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سیدجلال حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: به منظور نگهداشت ایستگاه های حمل و نقل عمومی از ابتدای امسال تامین روشنایی 22  ایستگاه و سرپناه  BRT با استفاده از سیستم سولار،  ترمیم روشنایی 300 سرپناه ایستگاه اتوبوس، رنگ آمیزی برخی ایستگاههای اتوبوس و پایانه ها، تعویض شیشه های شکسته، پوشش سقف(پلی کربنات) و تعویض صندلی های شکسته انجام شده است. ضمن اینکه روزانه نظافت و شست و شو آنها انجام می شود.

وی با اشاره به تکمیل و بروز رسانی اطلاعات تابلوهای ایستگاهها یادآور شد:  با توجه به تغییرات اعمال شده در شبکه اتوبوسرانی، اطلاعات جدید از سازمان اتوبوسرانی اخذ و تابلوهای منطقه براساس آن بروز رسانی شد.

مهندس حسینی خاطر نشان کرد: در تابلوهای تبلیغاتی تعبیه شده در ایستگاههای حمل و نقل عمومی نیز با نصب بنرهای آموزشی با مفاهیم آسمان آبی زمین پاک در وجه بیرونی تابلوها و نصب نقشه های اطلاع رسانی حمل و نقل عمومی در وجه داخلی تابلوها، اطلاع رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب