امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13488 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران:

آمادگی برای واگذاری بهره‌برداری دو استادیوم به استقلال و پرسپولیس

خبرایران: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری تهران بسته‌هایی را برای حمایت از دو مجموعه بزرگ استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته است، گفت: دواستادیوم به این دو باشگاه واگذار می شود.
آمادگی برای واگذاری بهره‌برداری دو استادیوم به استقلال و پرسپولیس
به گزارش خبرایران، حجت‌الاسلام میثم امرودی در دویست‌و‌‌بیست‌و‌ششمین جلسه‌ی علنی شورای شهر تهران گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری، بحث ورزش است و ما ۵۰درصد کارهای فرهنگی‌مان را به این حوزه اختصاص داده‌ایم.

وی با بیان این‌که چند درخواست از وزیر ورزش داریم، گفت: افزایش نقش سیاست‌گذاری وزارت ورزش، بازنگری و ابلاغ طرح جامع ورزش کشور که مصوب شده، جلب مشارکت‌های مردمی و واگذاری کلیه امور اجرایی ورزش همگانی به شهرداری ۴ مطالبه ماست.

امرودی اضافه کرد: ما ۶۰۰ فضای زمین چمن داریم و ۲هزارو۲۰۰ بوستان که فضای ورزشی در آن‌ها تعبیه شده و بهترین فضا برای ورزش همگانی است.

وی با اشاره به این‌که شهرداری تهران بسته‌هایی را برای حمایت از دو مجموعه‌ی بزرگ استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته است، گفت: ما دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی را برای بهره‌برداری سه ساله در اختیار این دو باشگاه قرار می‌دهیم، اما انتظار ما از این دو باشگاه بزرگ این است که برگزیدگان المپیاد ورزش محلات را مورد حمایت قرار دهند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب