امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13478 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بازدید از نمایشگاه تسنیم؛

جشنواره تسنیم نقش تاثیرگذاری در بدنه اقتصادی کشور دارد

خبرایران: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار تسنیم در بدنه اقتصادی کشور گفت: تسنیم از طرفی با حمایت از زنان سرپرست خانوار و ایجاد شغل برای آنها، و بازیافت مواد دور ریز به عنوان طلای کثیف، جان دوباره ای به اقتصاد کشور داده و از طرفی برخی از کالاهای تولید شده توسط این زنان می تواند موجب کاهش واردات برخی کالاهای مصرفی شود.
جشنواره تسنیم نقش تاثیرگذاری در بدنه اقتصادی کشور دارد

به گزارش خبرایران: روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی رحماندوست در بازدید از نمایشگاه چهارمین دوره جشنواره تسنیم گفت: برگزاری نمایشگاه در هر دو بخش مد و پوشش اسلامی ایرانی و بهترین ها از دورریختنی ها را مطلوب ارزیابی کرده و نمره قابل قبول به آن می دهم.

وی با اشاره به تلاش قابل تقدیر شهرداری در اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی گفت: نمایشگاه مد و لباس جشنواره تسنیم ویترین قابل قبولی از فرهنگ اسلامی و ایرانی ما نمایش داده است و طرح های عرضه شده در آن می تواند به بازار مصرفی راه پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خودکفایی بانوان را از نکات قابل تقدیر در جشنواره تسنیم دانست و اشاره کرد: شهرداری توانسته شرایطی را ایجاد کند که بانوان به خودکفایی رسیده و موجب بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی خود شوند.

رحماندوست همچنین فرهنگ سازی را از جمله کارهای ارزشمند شهرداری دانست و توضیح داد: از برگزاری جشنواره هایی همچون تسنیم که در اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی کمک می کند حمایت می کنیم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب