امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13428 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شروع از اول بهمن؛

آخرین مهلت ثبت‌‎نام آموزش آنلاین بازی‌سازی 22 دی ماه اعلام شد

خبرایران: معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، 22 دی ماه را به‌‎دلیل ارایه لیست نهایی ثبت‌نام کنندگان آموزش آنلاین بازی‌سازی به دانشگاه علم و صنعت، آخرین روز ثبت‌نام اعلام کرد.
آخرین مهلت ثبت‌‎نام آموزش آنلاین بازی‌سازی 22 دی ماه اعلام شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دکتر مهرداد آشتیانی با اشاره به این که در حال برنامه‌ریزی قطعی و نهایی برای شروع کلاس‌ها از اول بهمن ماه هستیم گفت: تاکنون به دلیل درخواست‌ها مهلت ثبت‌نام تمدید شده بود اما با توجه به این که بایستی لیست نهایی ثبت‌نام‌کنندگان را در اختیار دانشگاه علم و صنعت بگذاریم، افراد علاقه‌مند تنها تا ظهر سه‌شنبه 22 دی ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

آشتیانی افزود: دانش‌پژوهان این دوره‌های آموزشی، مدرک مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دانشگاه علم و صنعت را دریافت خواهند کرد.

لازم به یادآوری است هم‌اکنون آموزش آنلاین بازی‌سازی در سه درس سبک‌شناسی بازی‌های ویدئویی، مبانی بازی‌سازی و مبانی هنرهای دیجیتال ارایه شده است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی irangdi.ir مراجعه کنند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب