امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13369 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارگاه آموزشی پرنده نگری 17 دی ماه برگزار می شود

خبرایران:کارگاه آموزشی پرنده نگری برگزار می شود کارگاه آموزشی پرنده نگری 17 دی ماه سال جاری توسط خانه طبیعت گردی ایران و با همکاری باشگاه پرنده نگری ایرانیان در کاخ موزه سعدآباد برگزار می شود.
کارگاه آموزشی پرنده نگری 17 دی ماه برگزار می شود

به گزارش خبرایران از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ کارگاه آموزشی «مقدمه ای بر پرنده نگری» با همکاری «خانه طبیعت گردی ایران» و"باشگاه پرنده نگری ایرانیان" روز پنجشنبه 17 دی ماه از ساعت 9:30 صبح تا 30/13 در محل سالن اجتماعات موزه ملت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ویژه نوآموزان و علاقه مندان به آشنایی با پرنده نگری برگزار می شود. نگري

گفتنی است،41 این کارگاه با هدف آشنایی با پرنده نگری و مباحث مقدماتی آن به عنوان یک تفریح سازنده و لذت بخش و تجربه گشت زنی و پرنده نگری در مجموعه فرهنگی سعدآباد قابل اجراست.

لازم به ذکر است، پرنده نگری شاخه ای پر طرفدار در حوزه اکوتوریسم در دنیا به شمار می آید که ضمن برقراری بیشترین تعامل میان انسان و طبیعت به عنوان تفریحی سالم در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار دارد؛ با این وجود کشور ما علیرغم دارا بودن بیش از 500 گونه پرنده سهم ناچیزی را از این فرصت داراست که برگزاری برنامه های اینچنین می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و توسعه این شاخه از طبیعت گردی ایفا کند.

لازم به ذکر است، «کارگاه آموزشی مقدمه ای بر پرنده نگری» در محل باغ موزه سعدآباد به دلیل میزبانی سالانه این مرکز از 50 گونه پرنده محلی مناسب جهت پرنده نگری و نیز گسترش فرهنگ ارتباط مناسب با پرندگان برگزار می شود.

یادآور می شود، شرکت در این کارگاه رایگان است و تنها افرادی که از قبل اقدام به ثبت نام نموده اند از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گواهی دریافت می کنند.

همچنین، شماره تماس 27940521-09123852396 مربوط به خانه طبیعت گردی ایران هم اکنون در اختیار علاقه مندان به حضور در این رویداد برای انجام ثبت نام قرار گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب