امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1333 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ژوزه مورینیو؛

اولویتم قهرمانی در لیگ برتر نیست

خبرایران : سرمربی پرتغالی چلسی مدعی شد که اولویتش قهرمانی در لیگ برتر نیست.
 اولویتم قهرمانی در لیگ برتر نیست

به گزارش خبرایران، ژوزه مورینیو پیش از دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل منچستریونایتد مدعی شد که قهرمانی در لیگ برتر اولویت وی نیست. چلسی در حال حاضر با ۲ امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و منچستریونایتد هفتم است.

با این حال مورینیو تأکید کرد که رسیدن به قهرمانی اولویت وی نیست و او نیم‌نگاهی به آینده چلسی دارد. وی اظهار داشت: همیشه این حرف را می‌زنم، اولویت ما رسیدن به قهرمانی نیست. ما می‌خواهیم تیمی را برای آینده بسازیم و از چلسی دهه گذشته به چلسی دهه آینده برویم اما تلاش می‌کنیم تا آخر برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم.

سرمربی پرتغالی بر این باور است که بازیکنانش باید مقابل شاگردان مویس محتاط باشند و تأکید کرد که احمقانه است که تیمی مثل منچستر را دست کم بگیرند.

وی اظهار داشت: مقابل تیمی با اختلاف ۱۱ امتیاز نسبت به صدر بازی نمی‌کنیم، مقابل قهرمان، منچستریونایتد به میدان خواهیم رفت. خیلی وقت‌ها در خیلی از مسابقات تیمی که به نظر می‌رسد در سخت‌ترین شرایطش قرار دارد، تیمی است که در مسابقه قوی‌تر ظاهر می‌شود.

سرمربی چلسی ادامه داد: به همین دلیل است که فکر می‌کنم این مسابقه فوق‌العاده برای ما خطرناک است.

مورینیو که به دنبال صدمین پیروزی‌اش در لیگ برتر است، افزود: ترجیح می‌دادم وین رونی و روبین فان‌پرسی هم در این مسابقه حضور داشتند. ترجیح می‌دهم مقابل بهترین بازیکنان به میدان برویم. من فکر می‌کنم وقتی این بازیکنان حضور داشته باشند، تمرکز ما بیشتر می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب