امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13189 تاریخ انتشار: شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها خبر داد؛

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان در پایانه‌ غرب

خبرایران: طرح سراسری جمع‌آوری معتادان و متکدیان با حضور یگان حفاظت شهرداری تهران و مسئولان سازمان پایانه‌ها در پایانه‌ مسافری غرب تهران اجرا شد.
اجرای طرح جمع‌آوری معتادان در پایانه‌ غرب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران،  سید حسین حسینی‌نژاد مدیرعامل این سازمان گفت: به‌منظور تامین هر چه بیشتر امنیت وآسایش مسافران و کاهش و مديريت آسيب‌هاي اجتماعي در پایانه‌های تهران، با همکاری نیروهای اجرایی سازمان پایانه‌ها و یگان حفاظت شهرداری تهران، طرح جمع‌آوری معتادان در پایانه‌ غرب تهران به اجرا درآمد.

سید حسین حسینی‌نژاد با بیان این‌که این طرح با هماهنگی و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط از جمله شهرداری در قالب طرح سراسری در نقاط مختلف تهران در حال انجام است، گفت: نیروهای یگان حفاظت شهرداری، با استقرار در نقاط حساس و مهم پایانه مسافری غرب، اقدام به گشت‌زنی و جست‌وجوی همه اماکن موجود در پایانه از جمله سالن‌ انتظار، سکوهای سوار، خوابگاه رانندگان، پارکینگ‌های عمومی، مجتمع‌های تعمیرگاهی و...کردند.

مهندس حسینی‌نژاد از تلاش نیروهای یگان حفاظت برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در تهران قدردانی و تصریح کرد: در اجرای این طرح همچنین با استفاده از سگ‌های موادیاب همه انبارهای شرکت‌های مسافربری و اماکن مربوط به جابه‌جایی کالا به دقت  مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح امنیت و آرامش مسافران و مراجعه‌کنندگان در پایانه‌های چهارگانه تهران یادآور شد:با توجه به رفت‌وآمد روزانه هزاران نفر از دروازه‌های ورودی شهر، مسئولان سازمان مراقب رفتار افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی هستند و به‌طور مستمرکنترل سطح امنیت در پایانه‌های تهران در دستور کار اجرایی قرار خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب