امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13178 تاریخ انتشار: شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص)؛

مسابقه تصویرسازی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

خبرایران: مسابقه تصویرسازی ویژه کودکان و نوجوانان از پنجم لغایت 20 دی ماه در کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می‌شود.
مسابقه تصویرسازی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ؛ اشرفی سرلک کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با اعلام این خبر افزود: به‌مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیام‌آور مهربانی حضرت رسول اکرم‌(ص) مسابقه تصویرسازی ویژه کودکان و نوجوانان از تاریخ 5 الی 20 دی ماه در سراسر کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می شود.

سرلک در تشریح جزئیات این مسابقه اظهار داشت: در این مسابقه برای مخاطبان فرمی طراحی شده است که در یک طرف فرم داستان کوتاه به نام"راز یک شاخه گل محمدی"  قرار دارد و مخاطبان با خواندن آن داستان باید به تصویرسازی از آن داستان بپردازند.

وی درباره شرایط شرکت در مسابقه نیز گفت: افراد در این مسابقه باید ذهنیت مرتبط با داستان کوتاه خوانده شده را به تصویر بکشند و در رنگ آمیزی نیز همخوانی متن با تصویر را رعایت کنند در ضمن نظم و تمیزی در رنگ آمیزی نیز امتیاز ویژه ای دارد.

گفتنی است علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به آدرس tehranpl.ir  و پیدا کردن نزدیک ترین کتابخانه به محل زندگی خود به آن کتابخانه مراجعه و در مسابقه شرکت کنند.

لازم به ذکر است اسامی برگزیدگان و جوایز آنها پس از اتمام تاریخ ذکر شده و بررسی صورت گرفته از طریق پرتال اداره کل کتابخانه ها ی عمومی استان تهران  منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب