امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13177 تاریخ انتشار: شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قاسم مولايی خبرداد؛

احداث بوستان مسافر در منطقه 22

خبرایران: قاسم مولايي شهردار منطقه 22 گفت: حوزه امور شهري و محيط زيست منطقه 22 ، از ابتدای مهر سال 94 به احداث فضای سبز بوستان مسافر در محدوده ناحیه یک اقدام کرد.
احداث بوستان مسافر در منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، اداره فضاي سبز حوزه معاونت امور شهري و محيط زيست منطقه  ، پس از شناسایی نقاط و محل‌های مستعد و با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی نسبت به احداث و توسعه فضای سبز اقدام کرده است.
 

قاسم مولايي شهردار منطقه 22 با اعلام اين خبر گفت: "بوستان مسافر در عرصه ای بالغ بر 10  هزار متر مربع در جنوب بزرگراه شهید خرازی ، ضلع شمال خیابان بنفشه چهاردم  قرار گرفته است و یکی از بوستانهای شاخص محدوده ناحیه یک می باشد. هدف از احداث این بوستان افزایش سرانه و آراستگی منظر شهر که تأثير مثبت و به سزايی در كاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی دارد  و در راستای حرکتهای قبلی شهرداری است. "

وي در تشريح اهداف اين برنامه نيز خاطر نشان كرد: " ايجاد منظر شهري زيبا با استفاده از كاشت گونه هاي کمیاب همانند  ماهونیا، کلوتریا ، کامیس پاریس سر طلایی ، لاوسون ، سه رنگ ، ماگنولیا و غیره همچنین نصب لوازم بازی کودکان ، نصب میز پینگ پنگ ، سطل زباله و نیمکت از جمله اهدافي است كه شهرداري منطقه 22 در خصوص احداث  و نگهداری  فضاي سبز در اين محدوده از پايتخت دنبال مي كند."

لازم به توضیح است اجرای سیستم آبیاری هوشمند (اسپرینگری) در مساحتی به متراژ بیش از 2 هزار و 500  مترطول از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 22 می باشد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب