امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13143 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ویژه برنامه های هفته وحدت در منطقه 15 تشریح شد؛

برپایی جشن، نمایشگاه و مسابقه فرهنگی برای شهروندان منطقه 15

خبرایران: شهروندان منطقه 15 با حضور در مساجد مراسم جشن هفته وحدت را باشکوه برگزار می کنند.
برپایی جشن، نمایشگاه و مسابقه فرهنگی برای شهروندان منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: این مراسم جشن با اجرای برنامه های سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و ... به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی هشتگانه و مدیران محلات در مساجد برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به سایر فعالیتهایی که برای این هفته پیش بینی شده است، افزود: برگزاری نشستهایی با موضوع سیره حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در مساجد شاخص و برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار با موضوع علوم دینی و سیره ائمه اطهار(ع) در پایانه خاوران از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

ابوالفضل حیدری به برگزاری مراسم شب شعر و مسابقه فرهنگی در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: با مشارکت مدیران محلات و ادارات اجتماعی و فرهنگی در سراهای محلات منطقه این برنامه ها برپا می شود.

وی یادآور شد: هویت بخشی سیمای بصری شهر با نصب بنر و ارسال پیامک های کوتاه به شهروندان با مضامین هفته وحدت از دیگر اقداماتی است که به اجرا در می آید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب