امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13135 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

25 هزار هولوگرام در منازل شهروندان منطقه 10 نصب شد

خبرایران: در راستای پیشبرد اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک و اجرای طرح آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند از مبدا، علاوه بر صدور 49200 کارت اشتراک، 25764 هولوگرام در منازل شهروندان منطقه 10 نصب شد.
25 هزار هولوگرام در منازل شهروندان منطقه 10 نصب شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 از اجرای طرح آموزش چهره به چهره شهروندان خبر داد و گفت: این طرح با هدف حفظ و حراست از محیط زیست و افزایش آگاهی و اطلاعات شهروندان با انواع پسماندها و تشویق آن ها برای تفکیک زباله از مبدا با حضور آموزشگران واحد بازیافت در منازل شهروندان در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح آموزشگران طبق بلوک بندی به درب منازل شهروندان مراجعه می کنند و ضمن گفت و گو و آموزش چهره به چهره، کیسه‌های مخصوص جمع آوری پسماند خشک و بروشور بین آنان توزیع می کنند.

شهردار منطقه یادآور شد: برای تمایز ساختمان های آموزش دیده تاکنون 25764 هولوگرام نصب شده است همچنین برای برقراری ارتباط مستمر و دو سویه با خانوارهای آموزش دیده 49200 کارت اشتراک صادره شده است.

عظیمی خاطر نشان کرد: آموزش های تفکیک زباله از مبدا به اصناف و مالکان واحدهای تجاری محلات نیز ارائه می شود که تاکنون مورد استقبال آنان قرار گرفته است و این طرح تا حصول نتیجه برای افزایش مشارکت شهروندان و پوشش تمام خانوارها ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب