امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13105 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش مطرح کرد؛

هنوز قرآن مبنای سیاست‌گذاری ما قرار نگرفته است/قرآن هنوز مبنای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری ما قرار نگرفته است

خبرایران: محی الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پژوهش در جشنواره کتاب های قرآنی رشد گفت: نگرانی من این است که هنوز قران مبنای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری ما قرار نگرفته و هنوز قران نه در حوزه فرهنگ و آموزش و نه اقتصاد و مباحث اجتماعی حاکم نیست.
هنوز قرآن مبنای سیاست‌گذاری ما قرار نگرفته است/قرآن هنوز مبنای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری ما قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگارخبرایران، محی الدین بهرام محمدیان که یک‌شنبه عصر 29 آذر 94 در مراسم اختتامیه جشنواره کتاب آموزشی تربیتی رشد ویژه کتاب‌های قرانی سخن می گفت اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره این بود که تاملی کنیم بر آثار منتشرشده حوزه آموزش قران. علاوه بر آن کسانی که به مثابه خادمین قران زحمت کشیدند باید زحماتشان دیده می‌شد.

 وی افزود: آثار خوب می تواند الگوی سایرین برای تولید باشد و ما امیدواریم در سال‌های بعد ناشران و نویسندگان اهتمام بیشتری برای جشنواره داشته باشند.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در ادامه به حضور کمرنگ آثار قرانی در فضای نشر پرداخت و گفت: اگر ما از این خوان کم بهره هستیم معلوم است که قران در میان ما مهجور است.

محمدیان با برشمردن برخی خلاء های موجود در این حوزه گفت: نگرانی من این است که قران هنوز مبنای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری ما قرار نگرفته و هنوز قران نه در حوزه فرهنگ و آموزش و نه اقتصاد و مباحث اجتماعی حاکم نیست.

وی افزود: این کار روزی اتفاق می افتد که تربیت قرانی را از همان آغاز عمر افراد داشته باشیم و قران با پوست و خون ما عجین شده باشد. اگر چنین نباشد همه این کارها عبث خواهد بود؛ همانطور که با آویزان کردن چراغ روشن بر شاخه درختان لخت و عور بهار نخواهد رسید.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب