امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13100 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فوتبال جام باشگاه‌های جهان - ژاپن؛

بارسلونا قهرمان باشگاه‌های جهان 2015 شد/ نمره قبولی برای علیرضا فغانی/پنجمین جام این فصل به آبی اناری ها رسید

خبرایران: تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی پرگل برابر ریورپلاته آرژانتین در فینال جام باشگاه‌های جهان قهرمانی در این مسابقات را جشن گرفت. این پنجمین جام از شش جام ممکن بود که بارسلونا در طول فصل کسب کرد.
بارسلونا قهرمان باشگاه‌های جهان 2015 شد/ نمره قبولی برای علیرضا فغانی/پنجمین جام این فصل به آبی اناری ها رسید

به گزارش خبرایران، تیم‌های فوتبال بارسلونای اسپانیا و ریورپلاته آرژانتین از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه دیدار نهایی رقابتهای جام باشگاه‌های جهان را به قضاوت علیرضا فغانی در یوکوهاما ژاپن برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا حریف خود را ۳ بر صفر شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

لیونل مسی (۳۶) و لوئیس سوارز (۴۹ و ۶۸) زننده گل‌های بارسلونا در این بازی بودند. بارسلونا با این قهرمانی تعداد جام‌های خود در سال ۲۰۱۵ را به عدد ۵ رساند. این تیم پیش‌تر قهرمانی در لالیگا، کوپا دل‌ری (جام حذفی اسپانیا)، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اروپا را جشن گرفته بود و تنها سوپر جام اسپانیا را واگذار کرد تا شش گانه این تیم در طول فصل تکمیل نشود.

بارسلونا پیش‌تر در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۰۱ نیز قهرمان جام باشگاههای جهان شده بود تا بدین ترتیب برای سومین بار بتواند قهرمانی در این مسابقات را به افتخارات خود اضافه کند.

علیرضا فغانی داور ایرانی قضاوت دیدار امروز بارسلونا برابر ریورپلاته را بر عهده داشت. رضا سخندان و محمدرضا منصوری کمک‌های وی در این بازی بودند. فغانی در این بازی به نیمار، سرخی روبرتو، راکیتیچ و جوردی آلبا از بارسلونا کارت زرد نشان داد. دو بازیکن از ریورپلاته نیز از داور ایرانی اخطار گرفتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب