امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13022 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک انجام شد؛

آموزش پسماند و خط سفید به بیش از 2000 شهروند منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از آموزش بیش از 2000 شهروند منطقه در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک طی هفته گذشته خبر داد.
آموزش پسماند و خط سفید به بیش از 2000 شهروند منطقه 15

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: برگزاری کارگاههای  آموزشی تفکیک پسماند در مدارس، سرای محلات و باشگاههای ورزشی از جمله فعالیتهای این منطقه است که طی هفته گذشته در سرای محله مسعودیه و خاور شهر، دبستان امام حسین (ع)، دبستان شهید اول و دبیرستان زینبیه  و همچنین باشگاه الزهرا(س)  به شهروندان و دانش آموزان و اولیای آنها انجام شده است.

به گفته وی آموزش چهره به چهره خانوار ، واحدهای تجاری، اداری و ...، توزیع بروشور و کتابچه آقای بازیافت ویژه دانش آموزان در مدارس هیئت امنایی، آموزش پسماند و اجرای نمایش موزیکال در مدرسه ائمه اطهار از دیگر فعالیتهای آموزشی در این زمینه بوده است.

دکتر انجمنی یادآور شد: در ارتباط با موضوع ترافیک و خط سفید نیز حوزه حمل و نقل و ترافیک با اجرای تاتر آموزشی با محوریت خط سفید و همچنین آموزش مفاهیم ترافیکی به شهروندان آموزشهای لازم به شهروندان داده می شود.

شهردار منطقه افزود: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع تفکیک زباله و اجرای مسابقه نقاشی با موضوع ترافیک وخط سفید در پارک آموزش ترافیک از دیگر اقداماتی است که طی هفته گذشته انجام شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب