امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12995 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرتضی طلایی در دیدار با دبیران شورایاری محلات منطقه 10؛

حسن اخلاق حرف اول مدیریت شهری و فرهنگ جهادی است

خبرایران: جلسه هم اندیشی دکتر مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با دبیران شورایاری محلات منطقه 10 با حضور فرامرز عظیمی شهردار منطقه،عباس ندرلو قائم مقام و جمعی از معاونان، شهرداران نواحی و مدیران در ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.
حسن اخلاق حرف اول مدیریت شهری و فرهنگ جهادی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این جلسه که با هدف هم اندیشی برای ارائه خدمات بهینه مطلوب به شهروندان برگزار شد مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن  تقدیر و تشکر از حسن اخلاق مدیریت شهری و تشکر از شورایاران در  خدمت به شهروندان گفت: شورایاران زبان و چشم مردم هستند و باید در راستای خدمات رسانی در نهایت جرات و نهراسیدن با اخلاق و انصاف موضوعات را  مطرح کنند.

وی با اشاره به اهمیت دفاع همه جانبه و هوشیاری لازم در تمام جبهه های فرهنگی، اقتصادی و نظامی با اتحاد و انسجام افزود: دوران شکل گیری شورایاری ها سپری شده و در حال تقویت آن ها هستیم و بر همین اساس پیگیری برای افزایش سطح بهره وری شورایاری ها با تشکیل جلسات و ارسال موضوعات به ستاد اجرایی شورایاری و پیگیری موضوعات از ستاد شورایاری برای مطالبات مردم در حال اجراست. 

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران فعالیت شورایاری ها را در دو بخش موضوعات مرتبط با شهرداری و سایر ارگان ها و سازمان ها عنوان کرد و افزود: با تشکیل کمیسیون های داخلی و فعال سازی کارگروها نیازهای محلات از طریق نظرسنجی و پلکانی کردن موضوعات و درخواست های شهروندان در مقیاس محله، منطقه و شورا احصا و در قالب جدول زمان بندی برای تایید اجرا به ستاد شورایاری ها ارسال شود.

طلایی در ادامه بر اجرای موضوعات فرهنگی با هماهنگی معاونت اجتماعی، کنترل و نظارت هزینه ها به صورت مقایسه ای، استفاده از تجربیات شورایاری های قبلی در کارگروه ها و پیگیری موضوعات حمل و نقل ریلی، خطوط اتوبوس های تندرو و تاکسی تاکید کرد.

این گزارش می افزاید در ادامه دبیران شورایاری به بیان دیدگاه ها، نظرات و مشکلات محلات پرداختند.

 

ديدار صمیمانه مدير کل منابع انساني شهرداري تهران با کارکنان شهرداري منطقه 10

مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران با حضور در ساختمان ستادی منطقه 10 و دیدار با پرسنل شاغل در منطقه به درخواست ها و مشکلات مطروحه از سوی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در اين برنامه که با هدف بهبود و توسعه منابع انساني، دستيابي به عدالت اداري و تکریم نيروي انساني برای رشد و تعالی سازمان، ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری برگزار شد دکتر کاوه تیمور نژاد و هیئت همراه با حضور در ساختمان ستادی منطقه از معاونت توسعه منابع انسانی و ادارات تحت پوسش این حوزه بازدید کردند و در جریان روند فعالیت ها و اقدامات این ادارات قرار گرفتند.

در ادامه این برنامه دکتر کاوه تیمورنژاد به همراه فرامرز عظیمی شهردار، عباس ندرلو قائم مقام و امیر رضا جلالی فراهانی معاون توسعه منابع انسانی منطقه با 16 نفر از پرسنل شاغل رسمی و قراردادی منطقه به صورت چهره به چهره  ملاقات کرد و ضمن استماع و بررسی دغدغه ها و درخواست های آنان دستورات و رهنمودهای لازم را صادر کرد.

وی همچنین نشستی نیز با پرسنل تحت پوشش شرکت مهیمن پوش داشت و ضمن تاکيد بر عدم جذب نيروي انساني به ساماندهي نیروهای این شرکت اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب