امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12971 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری 14 عنوان کارگاه آموزشی ویژه مربیان و داوران منطقه 15

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری 14 عنوان کارگاه آموزشی ویژه مربیان و داوران در منطقه خبر داد و افزود: در مجموع 314 نفر از مربیان و داوران منطقه از این آموزشها بهر مند شدند.
برگزاری 14 عنوان کارگاه آموزشی ویژه مربیان و داوران منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا 7 عنوان کارگاه شامل حقوق ورزشی، بازیهای بومی محلی، زمان مناسب فعالیت بدنی در ماه مبارک رمضان، ورزشهای مناسب صبحگاهی و عصرگاهی، ناهنجاریهای قامتی، آموزش چگونه بدویم و کمکهای اولیه ویژه مربیان منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری چهار دوره کلاس مربیگری افزود: این کارگاهها در رشته های دو و میدانی، آب درمانی، بومی محلی و کاناپلو(یکی از رشته های قایق رانی) برگزار شد .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه یادآور شد: کارگاههای پرتاب دارت، کبدی و داژبال نیز از دیگر برنامه های آموزشی منطقه بود که ویژه داوران برگزار شد و 5 نفر از داوران در این کارگاهها شرکت کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب