امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12931 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشارکت راهبردی توسن و تمنوس

خبرایران: شرکت توسن ایران و شرکت تمنوس سوییس قرارداد انحصاری همکاری استراتژیک برای توسعه نرم افزارهای بانکی امضا کردند.
مشارکت راهبردی توسن و تمنوس

به گزارش خبرایران ؛ با توجه به علاقه‌مندی شرکت‌های خارجی به سرمایه‌گذاری در ایران، شرکت تمنوس به عنوان برترین برند نرم افزارهای core banking در دنیا با بیش از یک هزار مشتری در سراسر جهان و شرکت توسن به عنوان تولیدکننده نرم‌افزارهای بانکی و پرداخت در ایران با بیشترین سهم بازار برای ایجاد مرکز فناوری‌های برتر بانکی (center of excellence) در زمان مناسب در ایران به توافق رسیدند. سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال دانش فنی و ایجاد و بومی سازی راهکارهای بانکی از اهداف اصلی این همکاری برشمرده می شود.

شرکت توسن به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نرم افزارهای بانکی علاوه بر حفظ و گسترش محصولات فعلی خود، به منظور تنوع سبد خدمات خود، پوشش سلایق مختلف بازار و با پیش بینی ورود بانک‌های خارجی به کشور به عنوان تنها استقرار دهنده تمنوس در ایران خدمات نصب، راه اندازی ، آموزش و پشتیبانی این نرم افزار را به بازار بانکی کشور ارایه خواهد کرد.

توسن از طریق این همکاری استراتژیک، ضمن گسترش تیم تحقیق و توسعه خود، کلاس نیروی انسانی، محصولات و خدمات خود را به سطح جهانی ارتقا داده و بیش از گذشته در جهت کارآفرینی و ارزش آفرینی برای کشور اقدام می نماید.

مشتریان بانکی اعم از بانکهای خارجی و داخلی که به‌دنبال دسترسی به پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا هستند، از این پس می‌توانند با اعتماد به پشتیبانی و بدنه قدرتمند داخلی شرکت توسن از مزایای این همکاری بهره‌مند شوند.

  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب