امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12912 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دریادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه؛

نشست خبری فراخوان کشوری پوستر وحدت برگزارشد

خبرایران: نشست خبری «فراخوان کشوری پوستر وحدت»عصر امروز16آذرماه دریادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزارشد.
نشست خبری فراخوان کشوری پوستر وحدت برگزارشد

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «فراخوان کشوری پوستر وحدت»عصر امروز16 آذرماه 1394 با حضور« حجت الاسلام زائری» مدیر یادمان شهدای هفتم تیر، «سید مجتبی موسوی» معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، «مسعود نجابتی» دبیر کارگاه پوستر وحدت ،«سید مهدی حسینی» نماینده کانون هنری شیعی و اصحاب رسانه دریادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار دراین نشست خبری، «حجت الاسلام زائری» مدیر یادمان شهدای هفتم تیر با بیان این که جریان طراحی پوستر از چند سال قبل در کشور اجرا شده است اظهارداشت: تا به حال 3 کارگاه اصلی طراحی پوستر شاهد حضور گرافیست‌های متعهد و انقلابی از سطح کشور بوده‌ایم که در کارگاه‌هایی با موضوع سرطان مصرف، سبک زندگی و جمعیت به طراحی پوسترهای زیبا و اثرگذار پرداخته‌اند.

مسعود نجابتی، دبیر هنری کارگاه طراحی پوستر وحدت در ادامه این نشست خبری طی سخنانی اظهار داشت: مهمترین ویژگی جریان هنری آن است که توانایی‌های رسانه هنری گرافیک را در اختیار نیازهای مهم مملکت قرار می دهد.

  نجابتی ابرازداشت: کارگاه طراحی پوستر وحدت طی یک اردوی جهادی با حضور 80 طراح حرفه ای از سراسر کشور در یک کارگاه منسجم طی سه روز خروجی‌های اثرگذاری خواهد شد. که از طریق سازمان زیبا سازی شهرداری تهران به اکران عمومی در سطح شهر تهران در خواهد آمد.

این کارگاه طی سه روز در استانهای کردستان، گلستان و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و کارگاه نهایی نیز در مسجد جمکران در شهر مقدس قم دایرمی شود همچنین آیین اختتامیه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

درپایان این نشست خبری پوستر وحدت رونمایی شد.

بنابراین گزارش، علاقه مندان به شرکت در کارگاه پوستر وحدت از فردا 17 آذر ماه می توانند به وب سایت نهضت مردمی پوستر انقلاب مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب