امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12894 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرامرز عظیمی خبرداد؛

اتمام عملیات احداث فاز دو بوستان زنجان در منطقه 10 پایتخت

خبرایران: شهردار منطقه 10 از اتمام احداث فاز 2 بوستان زنجان و بهره برداری از آن خبر داد.
اتمام عملیات احداث فاز دو بوستان زنجان در منطقه 10 پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بوستان زنجان در زمینی به مساحت 1300 مترمربع با هدف توسعه سرانه فضای سبز، ایجاد زیبایی بصری و حفظ آرامش و آسایش شهروندان در ناحیه 3 واقع در خيابان شهيد بهنود تقاطع بزرگراه يادگار امام (ره) احداث شد.

وی افزود: عمليات عمراني و محوطه سازي شامل جدول، معبر و پياده روسازي به طول 730 مترمربع انجام شده و مبلمان، نيمكت و سطل زباله نيز در اين بوستان نصب شده است.

عظیمی یادآور شد: در این بوستان برای احداث فضای سبز ده ها اصله درخت و درختچه زیتون تلخ، باران طلایی و سید الاشجار به طول 158 مترمربع غرس شده است همچنین طراحي فرش گل با گل هاي فصل، کاشت 60 مترمربع گل رز و نسترن، 312 مترمربع چمن و نصب سيستم روشنايي از دیگر اقدامات بوده است.

 

فرش گل در ضلع جنوب غربی امامزاده معصوم (ع) گسترده شد

 

با تلاش اداره فضای سبز منطقه ضلع جنوب غربی امامزاده معصوم (ع) به فرش گل آراسته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مهرداد زنگنه فر معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در راستاي حفظ و توسعه فضاي سبز بهينه، رفاه حال شهروندان و ایجاد زیبایی بصری، تلطیف هوای شهر و کاهش آلودگی هوا عملیات احداث فرش گل در خیابان قزوین به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به وجود بقعه متبرکه امام زاده معصوم (ع) در خیابان قزوین و تردد شهروندان برای زیارت این بقعه متبرکه، بالغ بر 3000 گل بنفشه با طراحی زیبا در ضلع جنوب غربی امامزاده معصوم (ع)  کاشته شد. 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب