امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12893 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید کارگران اعلام کرد؛

منطقه یک رتبه اول پژوهش های اتاف را کسب کرد

خبرایران: اداره مطالعات شهرداری منطقه یک رتبه اول اجرای پژوهش های اتاف را در بین مناطق 22 گانه تهران کسب کرد.
منطقه یک رتبه اول پژوهش های اتاف را کسب کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت: در اجلاس اتاف (ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی) که با موضوع بررسی عملکرد مطالعات در اجرای طرح های اتاف برگزار شد، اداره مطالعات شهرداری منطقه یک به عنوان رتبه اول بین مناطق 22 گانه تهران طی هفت سال گذشته، انتخاب شد.

وی گفت: این اجلاس با حضور شهرداران کلانشهرهای ایران، شهرداران مناطق 22 گانه تهران، معاونین، شهرداران نواحی، پژوهشگران محلات و دیگر فعالان حوزه پژوهش شهری در تالار ایوان شمس برگزار و از پیشروان و اثرگذاران این حوزه تقدیر به عمل آمد.

کارگران تصریح کرد: از سال 89 تا کنون شهرداری منطقه یک تهران در جهت ارتقای کیفی پروژه های شهری، اقدام به انجام مطالعات و ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی پیرامون پروژه ها نموده و تاکنون نتایج بررسی بیش از 40 پروژه در دسترس مسئولین مرتبط قرار گرفته است.

وی خاطر نشان ساخت: برخی از موارد مهم ارزیابی پروژه های منطقه یک در این سامانه شامل ساماندهی بازار تجریش، ورزشگاه شهرک نفت، بوستان های وزیری، دربند، خسروشاهی و امیرسلیمانی بوده  است

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب