امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12891 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اداره كل منابع نهاد اعلام كرد؛

بسته كتاب ويژه قصه و رمان به كتابخانه‌هاي عمومي كشور ارسال شد

خبرایران: اداره كل منابع نهادكتابخانه‌هاي عمومي كشور از ارسال بسته ويژه، با موضوع قصه و رمان به كتابخانه‌هاي عمومي كشور خبر داد.
بسته كتاب ويژه قصه و رمان به كتابخانه‌هاي عمومي كشور ارسال شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، با توجه به تقاضاي فراوان اعضاي كتابخانه‌هاي عمومي كشور به كتاب‌هاي قصه و رمان، اداره كل منابع اقدام به ارسال بسته‌ ويژه‌اي با اين موضوع به كتابخانه‌هاي عمومي تحت پوشش نهاد كرده كه در طول هفته كتاب به تمامي كتابخانه‌هاي مقصد رسيده است.

اين بسته شامل 37 عنوان كتاب است كه براي 2140 كتابخانه ارسال شده و هم اكنون قابل استفاده براي اعضاي كتابخانه‌هاي عمومي كشور سراسر است. همچنين اين بسته ارسالي در بردارنده‌ آثاري از ناشران مختلف كشور است كه در حوزه قصه و رمان داراي آثار پرشماري هستند. تلاش شده علاوه بر توجه به محتوا، سليقه مخاطبان و اعضاي كتابخانه‌ها نيز در انتخاب منابع مورد توجه قرار گيرد.

گفتني است ارسال بسته‌هاي موضوعي و مناسبتي از سياست‌هاي جديد اداره كل منابع است كه در جهت پاسخگويي به نيازهاي مخاطبان همزمان با ارسال مستمر كتاب و نشريات در موضوعات و سطوح مختلف سني براي كتابخانه‌هاي عمومي سراسر كشور ارسال مي‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب