امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12885 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تجربه امنیت زیر چتر برترین آنتی ویروس جهان؛

آویرا همچنان برترین آنتی ویروس جهان است

خبرایران: بر اساس آزمون‌های صورت گرفته، آویرا بار دیگر به عنوان سریع‌ترین، سبک‌ترین و ایمن‌ترین آنتی ویروس جهان شناخته شد.
آویرا همچنان برترین آنتی ویروس جهان است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ارتباط امن، آنتی ویروس آویرا که طی دو سال اخیر جایگاه خود را در مقام اول به‌عنوان سریع‌ترین، قدرتمندترین و قابل‌اطمینان‌ترین آنتی ویروس جهان در آزمون‌های موسسات مستقلی از جمله AV-Comparatives و AV-Test حفظ کرده است، نسخه ۲۰۱۶ خود را نیز با ویژگی‌های سرعت بسیار، سبکی قابل توجه و امنیت فراوان در دست ارائه دارد. 

بر اساس این گزارش در آزمونی که میان ۱۹ آنتی ویروس انجام شد، آنتی ویروس آویرا بار دیگر رتبه اول را به عنوان سریع‌ترین آنتی ویروس جهان کسب کرد. گزارش کامل این‌آزمون در این قسمت قابل دسترسی است و در نمودار ذیل جایگاه آویرا در مقایسه با سایر محصولات امنیتی جهان قابل مشاهده است. 

همچنین بر اساس بررسی‌هایی که میان ۲۰ آنتی ویروس انجام شد، آویرا بار دیگر رتبه اول را برای برترین راهکار شناسایی ویروس‌ها از آن خود کرد که نمودار مقایسه‌ای آن در ذیل آمده است. لینک‌های مربوط به این‌‌ آزمون نیز در این قسمت قابل رؤیت است. 

آنتی ویروس آویرا همچنین در میان ۲۱ آنتی ویروس شرکت‌کننده در آزمون، بار دیگر رتبه اول را به‌عنوان برترین محصول در شناسایی و تاثیرگذاری بر فعالیت کاربر به خود اختصاص داده که لینک این آزمون در این قسمت آمده است و نمودار مقایسه جایگاه آویرا نسبت به سایر برندها نیز در ذیل درج شده است.

به‌گفته هدا سماواتی، مدیر فروش و توسعه شرکت ارتباط امن که به‌عنوان نماینده انحصاری محصولات آویرا در کشور فعال است ایمیل این شرکت به نشانی h.s@ertebateamn.com و یا شماره‌های ۸۸۵۳۲۹۳۲-۰۲۱ و ۸۸۷۴۷۳۷۹- ۰۲۱ پاسخ‌گوی علاقه‌مندان به استفاده از این محصول قابل‌اعتماد در دنیای غیرقابل پیش‌بینی و پرمخاطره مجازی خواهد بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب