امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12883 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در محل نمایشگاه های بین المللی تهران ؛

نهمین نمایشگاه بین المللی آرد و نان 2015 افتتاح شد

خبرایران: نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ibex2015 صبح امروز 15 آذرماه 1394 درمحل نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.
نهمین نمایشگاه بین المللی آرد و نان 2015 افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرایران ، نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ibex2015 صبح امروزبا حضور«دکتر قنبری» معاون وزیر کشاورزی،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

همچنین دکتر اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت،رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسئولین مذکور را همراهی می نمودند.

تعداد ۹۵ شرکت داخلی و ۲۷ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل : آلمان، اسپانیا، بلاروس، بلژیک، ترکیه، سوئیس، سوئد، فتلاتد، دانمارک، کره جنوبی ، هلند، لبنان و یونان در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از ۸,۷۰۰ متر مربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع نان صنعتی و ماشین آلات مربوطه – معرفی تولید کنندگان آرد و ماشین آلات مرتبط – خمیر مایه و بهبود دهنده – سازندگان سیلو – تجهیزات آزمایشگاهی و مشاوران صنعت نان و صنایع بسته بندی فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

نهمین نمایشگاه صنعت آرد و نان از امروز 15 تا 18 آذر ماه سال 1394 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در فضای تحت پوشش 16 هزار متر مربع برگزار می گردد و 105 شرکت داخلی و 31 شرکت خارجی از 15 کشور دنیا توانمندی های خود را در زمینه ماشین الات آرد و نان، صنایع مربوطه به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۴ ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب