امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12817 تاریخ انتشار: شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در دور اول آموزش جهادی محله ای انجام شد؛

آموزش چهره به چهره بازیافت به 14000 نفراز شهروندان منطقه 15

خبرایران: طرح آموزش جهادی محله ای با محوریت آسمان آبی زمین پاک با ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به 14000 نفر از شهروندان منطقه اجرا شد.
آموزش چهره به چهره بازیافت به 14000 نفراز شهروندان منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: ، طرح آموزش جهادی محله ای آسمان آبی زمین پاک با محوریت روابط عمومی و مشارکت سه معاونت اجرایی حمل و نقل و ترافیک، امور شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی منطقه به منظور افزایش مشارکت مردم و ایجاد دغدغه در آنان و همچنین مشاهده و سنجش تغییر رفتار و گفتار آنان هر هفته در یکی از محلات نواحی هشتگانه منطقه 15 به اجرا درآمد.

به گفته وی مرحله اول این طرح طی هشت هفته متوالی با مشارکت و استقبال خوب شهروندان، شورایاران و NGO های محلی برگزار شد و از ساعات ابتدایی صبح مسئولان منطقه ای و آموزشگران با حضور در منازل شهروندان به آموزش چهره به چهره پرداختند.

دکتر انجمنی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح محله جهادی، آموزشهای تفکیک زباله از مبدا به اصناف و مالکان واحدهای تجاری محلات  نیز ارائه شد که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: در این طرح خلاقانه علاوه بر آموزش چهره به چهره شهروندان، گروههای نمایشی خط سفید و بازیافت نیز به اجرای برنامه پرداخته و آموزشهای لازم را در قالب نمایش به شهروندان و به ویژه کودکان ارائه دادند. برپایی غرفه های اطلاع رسانی و آموزش بازیافت، حضور در مراکزی نظیر مساجد و مدارس و ارائه آموزشهای لازم به شهروندان، اجرای برنامه های ویژه برای کودکان نظیر ایستگاه نقاشی و کاردستی با موضوع محیط زیست و ...  از جمله برنامه های این طرح بود .

شایان ذکر است، دور دوم  این طرح به زودی در قالب برنامه های مدرسه محور در محلات منطقه اجرا خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب