امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12815 تاریخ انتشار: شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بدرقه مدیران موسسه اعتباری کوثر برای عزیمت به نجف اشرف و پیمودن مسیر نجف تا کربلا

خبرایران: مراسم بدرقه تعدادی از مدیران موسسه اعتباری کوثر که قصد عزیمت به نجف اشرف و سپس پیمودن مسیر نجف تا کربلا به صورت پیاده را دارند، در ستاد مرکزی موسسه برگزار شد.
بدرقه مدیران موسسه اعتباری کوثر برای  عزیمت به نجف اشرف و پیمودن مسیر نجف تا کربلا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، مراسم بدرقه کاروان اربعین حسینی  به همت مدیریت شعب استان تهران و با حضور فهیمی پور قائم مقام موسسه، شیرکوند مدیر شعب استان و تعدادی از معاونین و پرسنل ستاد مرکزی به همراه مسئولین دوایر و روسای حوزه های شعب استان در محل نمازخانه ستاد مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که در فضایی صمیمی و عطرآگین به نام امام زمان (عج) برگزار شد، عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) با حضور در نمازخانه ساختمان مرکزی، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، به ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین(ع) پرداختند و در خاتمه با بدرقه رسمی قائم مقام مدیرعامل موسسه و مدیر شعب استان تهران عازم نجف اشرف شدند.

خاطرنشان می سازد، دکتر رضایی مدیرعامل موسسه به همراه 40 نفر از کارکنان  با عزیمت به نجف اشرف، مسیر نجف تا کربلا را به مدت 3 روز به صورت پیاده طی خواهند کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب