امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12767 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران؛

ماکارانی مک به عنوان صادر کننده برترانتخاب شد

خبرایران: هفتمین همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان تهران با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، حمیدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی از فعالان عرصه تولید در هتل پارسیان انقلاب پایتخت برگزار شد.
ماکارانی مک به عنوان صادر کننده برترانتخاب شد

به گزارش خبرایران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در این مراسم از ۲۰ شرکت برتر که بیشترین صادرات با ارزش افزوده بالا را داشتند به همراه چهار شرکت شایسته تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

محمدرضا مس فروش در این باره عنوان کرد: براساس فراخوان اولیه حدود ۱۱۵شرکت ثبت نام کردند که براساس ۲۹ معیار تعیین شده از جمله درآمد حاصل از صادرات، میزان رشد نسبت به شش ماهه اول سال، سهم گسترده در بازار هدف، میزان نفوذ در بازار جهانی، گواهینامه های بین المللی و دیگر موارد لازم مورد ارزشیابی قرار گرفتند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، افزود: هدف ما توسعه صادرات ، برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی صنایع و تمرکز بر سرمایه گذاری های دانش محور است.

شرکت تولید مواد غذایی خوشنام (ماکارونی مک) تنها واحد تولید کننده مواد غذایی در میان صادرکنندگان نمونه استان تهران است که موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه این مراسم شد.

 

1

 

مک1

 

مک8

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب