امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12750 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرامرز عظیمی خبرداد؛

اجرای دوره های آموزشی رایگان کارآفرینی آکادمیک در منطقه 10 پایتخت

خبرایران: شهردار منطقه 10 از برگزاری دوره های رایگان کارآفرینی آکادمیک به مدت 240 ساعت در خانه های خدمات اجتماعی سرای محلات به منظور توسعه کسب و کار خبر داد.
اجرای دوره های آموزشی رایگان کارآفرینی آکادمیک در منطقه 10 پایتخت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: چرخ‌هاي توسعه اقتصادي همواره با توسعه كارآفريني به حركت در مي‌آيند. توجه به این مقوله مهم و آموزش مبانی آن به شهروندان گام مثبتي برای ايجاد فضاي مناسب در راستای توسعه کسب و کار، كاهش نرخ بيكاري، تعادل ساختاري و توسعه در شهرها و روستاها خواهد بود.

وی با بیان این که 500 دوره کارآفرینی در 2 بعد آکادمیک و تجربی در سطح محلات در حال اجراست افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و برای افزایش آگاهی شهروندان نسبت به مبانی کارآفرینی و آشنایی با اصول اولیه آن کلاس های آکادمیک به صورت رایگان با مضامین "خودشناسی شغلی، مباحث پایه در کارآفرینی، قوانین و مقررات ثبت شرکت ها و انواع شرکت ها، تهیه طرح کسب و کار، اصول و مفاهیم انواع کسب و کار و پرورش و خلق ایده،دوره های مرتبط با شهروند الکترونیک، اقتصاد کشاورزی در مقیاس کوچک و... با استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی در سرای محلات به مدت 240 ساعت در حال اجراست که تاکنون 100 جلسه با حضور و استقبال شهروندان برگزار شده است و تا آخر سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین کارگاه های تجربی نیز در قالب آموزش "قالی بافی، طراحی، نقاشی، بافتنی، گل کریستال، سفره آرایی، شمع سازی، روبان دوزی و... در سرای محلات در حال برگزاری است که هنرمندان سطح منطقه مربی گری این کلاس ها را به عهده دارند.

گفتنی است، این دوره های آموزشی با تلاش اداره خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در حال اجراست و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این کلاس ها به نزدیک ترین سرای محله سکونت خود در منطقه 10 مراجعه کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب