امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12723 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصیریان درنشست خبری «شهرزاد» مطرح کرد؛

تولید کارهای نمایشی باید در بخش خصوصی انجام شود/ بخش خصوصی به صرفه تر از دولت می تواند در حوزه تولید وارد کار شود/ برای من اینکه چه نقشی بازی کنم فرقی نمی کند

خبرایران: علی نصیریان بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: تولید کارهای نمایشی باید در بخش خصوصی انجام شود. با این شرایط است که ما می توانیم اثری را تولید کنیم که هم با عوام و هم با خواص ارتباط برقرار کند و اتفاقا به نظر من بخش خصوصی به صرفه تر از دولت می تواند در حوزه تولید وارد کار شود.
تولید کارهای نمایشی باید در بخش خصوصی انجام شود/ بخش خصوصی به صرفه تر از دولت می تواند در حوزه تولید وارد کار شود/ برای من اینکه چه نقشی بازی کنم فرقی نمی کند

 به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری سریال «شهرزاد» امروز یکشنبه اول آذرماه با حضور «حسن فتحی» کارگردان، «سید محمد هادی رضوی» و «محمد امامی» تهیه کنندگان سریال، علی نصیریان، ترانه علیدوستی، گلاره عباسی، پری ناز ایزدیار، امیر حسین رستمی بازیگران سریال ، جمعی از عوامل فنی و حرفه ای سریال، علاقه مندان سینما و تلویزیون و اصحاب رسانه در پردیس سینما ملت برگزارو دراین نشست خبری «علی نصیریان» بازیگر سریال «شهرزاد» درخصوص موفقیت این سریال اظهارداشت: گروه این کار بسیار منسجم و حرفه ای بودند اما دو نفر در موفقیت کار تاثیرگذاری بیشتری داشتند. حسن فتحی به عنوان کارگردان و سید محمد امامی به عنوان تهیه کننده به این کار قوام بخشیدند. تهیه کننده و کارگردان در این زمینه کوتاه نیامدند و کارشان را بدرستی انجام دادند.

نصریان درخصوص تولید در بخش خصوصی عنوان داشت: بهترین روش تولید، سپردن کار به دست خود مردم است. وقتی ما کار را به دست کاردان اعم از تهیه کننده، کارگردان و سرمایه گذار می سپاریم اثر به خوبی تولید می شود و اساسا تولید اثر هنری  به دست دولت یا تلویزیون انجام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید کارهای نمایشی باید در بخش خصوصی انجام شود. با این شرایط است که ما می توانیم اثری را تولید کنیم که هم با عوام و هم با خواص ارتباط برقرار کند و اتفاقا به نظر من بخش خصوصی به صرفه تر از دولت می تواند در حوزه تولید وارد کار شود.

این بازیگر سینما درباره نقش خود در سریال «شهرزاد» بیان کرد: برای من اینکه چه نقشی بازی کنم فرقی نمی کند اما بازی یک نقش به چند عامل بستگی دارد. اول فیلمنامه است و آنچه که به عنوان متن کار نوشته می شود و همچنین توضیحاتی که کارگردان ارائه می کند. برخورد اولم با فیلمنامه بسیار مهم است و می تواند انگیزه ایجاد کند و سکوی پرتابی برای انتخاب نقش باشد.

وی درباره نقش «بزرگ آقا» و انتخاب آن بیان کرد: من حدود ۴ قسمت از فیلمنامه سریال «شهرزاد» را خواندم و چون پیش از این با حسن فتحی کار کرده بودم اطمینان داشتم که این سریال اثر موفقی خواهد بود. من بازی خود را داشتم و فتحی در بسیاری از زمان ها بازی مرا کنترل می کرد و من هم تلاش خودم را در ایفای بهتر نقش انجام می دادم.

در این نشست نغمه ثمینی نویسنده، سید محمد امامی و دیگر بازیگران درخصوص سریال «شهرزاد» سخن گفتند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب