امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12707 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استقبال از فروش آنلاین محصولات ESET

خبرایران: ESET یکی از پیشگامان جهانی عرصه محافظت دیجیتال موفق شده است در نیمه دوم امسال امکان فروش آنلاین محصولات خود در بازار ایران را فراهم کند. برنامه آنلاین فروش محصولات در راستای کمک به یکپارچه‌سازی نمایندگان فروش ESET طراحی‌شده است، برنامه‌ای که در وب‌سایت نمایندگان ESET قابل‌دسترسی است و به منبع درآمدی اضافی برای آن‌ها محسوب می‌شود.
استقبال از فروش آنلاین محصولات ESET

بر اساس این گزارش، به‌این‌ترتیب کاربران خانگی از امکان خرید 24 ساعته و هفت‌روزه لایسنس‌های جدید بهره‌مند می‌شوند. هم‌چنین، امکان تجدید و تمدید لایسنس‌های پیشین نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این سامانه، مشتری به‌محض خرید محصول و خدمت موردنظرش ایمیل فعال‌سازی را از طرف ESET دریافت می‌کند، ضمن آنکه می‌تواند نرم‌افزار انتخابی خود را به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانلود و استفاده کند.

دیمیتریس راکاس مدیر توسعه بازار بخش خاورمیانه شرکت ESET، در این زمینه می‌گوید: ازآنجایی‌که ESET هرروز با حجمی از درخواست‌های همکاری مواجه می‌شود، افزایش همکاری‌ها و نمایندگان را به‌منظور افزایش سطح رضایت مشتریان و پاسخ‌گویی به نیازهای آن‌ها در اولویت کاری خود قرار داده است. در کنار این، موفقیت کانال‌های ارتباطی و همکاری شرکت ما در کشورهای مختلف ازجمله تعهدات ESET است، در همین راستا ارائه برنامه فروش آنلاین در شرایط کنونی بهترین گزینه ممکن برای محقق کردن این هدف است.

از طریق این فروشگاه‌های آنلاین، کاربران خانگی می‌توانند آخرین نسخه‌های برنامه‌های امنیتی هوشمند ESET را که بر مبنای فناوری تشخیص NOD32 ساخته‌شده است دریافت کنند. هم‌چنین، نرم‌افزار امنیتی موبایل ESET یکی دیگر از محصولاتی است که این شرکت برای محافظت از دستگاه‌های موبایل ارائه کرده است. در حال حاضر، کاربران می‌توانند فهرست محدودی از فروشندگان رسمی آنلاین محصولات ESET را مشاهده کنند. از طرف، دیگر سایر نمایندگان متقاضی دریافت این خدمت می‌توانند درخواست خود را از طریق بخش همکاری در وب‌سایت شرکت در نشانی eset.com ارسال کنند.

 

درباره شرکت ای‌ست

ای‌ست ارائه‌کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیدات دنیای سایبری است. راهکارهای ای‌ست برنده جوایز متعدد از مراکز تست و آزمون مستقل است که اکنون در بیش از 180 کشور جهان در سیستم‌های خانگی و سامانه‌های بزرگ سازمانی به کار گرفته می‌شوند.

شرکت ای‌ست که دفتر مرکزی آن در جمهوری اسلواکی واقع است با بیش از 25 سال تجربه در تولید و ارائه انواع آنتی‌ویروس، وظیفه حفاظت از سیستم‌های بیش از یک‌صد میلیون کاربر را در سراسر جهان بر عهده دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب