امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1270 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ایراندخت عطاریان خبر داد؛

واریز وام ۲ میلیون تومانی به حساب ۸۰ هزار بازنشسته کشوری

خبرایران: ایراندخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ۲ میلیون تومانی به حساب ۸۰ هزار بازنشسته کشوری خبر داد.
واریز وام ۲ میلیون تومانی به حساب ۸۰ هزار بازنشسته کشوری

به گزارش خبرایران، ایراندخت عطاریان در ارائه توضیحاتی در خصوص واریز وام 2 میلیون تومانی، اظهار داشت: این میزان وام با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه به بازنشستگان واجد شرایط که در قرعه‌کشی انتخاب‌ شده‌اند از امشب به حساب بانکی آنان واریز می‌شود و این افراد می‌توانند با مراجعه به بانک نسبت به برداشت آن اقدام کنند.

وی افزایش خدمات رفاهی برای بازنشستگان کشوری و ارائه تسهیلات بانکی برای این قشر از جامعه را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در 4 ماه گذشته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان کشوری انجام‌شده برای افزایش سطح رضایت‌مندی این گروه از اقشار جامعه بوده و تلاش می‌شود با تدوین برنامه‌های گوناگون به ویژه در بخش‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی نیازهای بازنشستگان تأمین شود.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری 2 میلیون تومانی به بازنشستگانی پرداخت‌ می‌شود که تا‌کنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده‌اند.

عطاریان در پایان اعلام کرد تا کنون بیش از 600 هزار بازنشسته کشوری وام ضروری دریافت کرده‌اند و این برنامه در سال آینده نیز ادامه دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب