امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12695 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اعلام کرد؛

بام تهران مجهز به حمل و نقل پاک شد

خبرایران: در راستای اجرای طرح آسمان آبی ، زمین پاک و حفظ محیط زیست کوهستان، اولین مسافر بر برقی در مسیر جاده سلامتی توچال آزمایش شد.
بام تهران مجهز به حمل و نقل پاک شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه یک مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت :در این طرح که با همکاری واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اجرا شد یک دستگاه مسافر بر برقی با ظرفیت 15 نفر در مسیر جاده سلامتی توچال شروع به فعالیت کرد و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

وی گفت: مسیر جاده سلامتی توچال یک مسیر پیاده روی سالم است که متاسفانه با ورود خودروهای شخصی و اتوبوس های دیزلی این مسیر ویژگی خود را از دست داده بود لذا طرح جمع آوری خودروها مطرح شد و یک دستگاه مسافر بر به صورت آزمایشی در این مسیر مورد استفاده قرار گرفت.

توجهی تصریح کرد: تست اولیه حرکت این مسافربر با موفقیت انجام شد و در حال حاضر یک هفته عملیات اجرایی آن ادامه می یابد که با رفع نواقص و کمبودها پس از تایید نهایی واحد حمل و نقل پاک شهرداری تهران، نسبت به حذف اتوبوس ها و خودروها و جایگزینی آنها با این مسافربر ها اقدام می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب