امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12604 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هیات انتخاب آثار بخش گرافیک جایزه هنر و ادبیات محتشم معرفی شدند

خبرایران: این هیات انتخاب آثار بخش گرافیک جایزه هنر و ادبیات محتشم متشکل از شیرین اسدی کرم ، هدا حدادی و مرجان ثابتی مسئولیت انتخاب آثار بخش گرافیک این رویداد هنری را به عهده خواهند داشت .
هیات انتخاب آثار بخش گرافیک جایزه هنر و ادبیات محتشم معرفی شدند

به گزارش خبرایران،به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران،هدا حدادی متولد 1356 و فارغ‌التحصیل رشته‌ی گرافیک از دانشکده‌ی هنر‌های زیباست. وی کار در حوزه‌ی تصویرگری را از سال 1376 و با نشریاتی مانند «کیهان بچه‌ها»، «سروش» و «دوچرخه» آغاز کرده و تا به حال تصویرگری نزدیک به 40 کتاب را به عهده داشته است.

هدا حدادی،اخذ جایزه نخست چهل و چهارمین نمایشگاه تصویرگری بلگراد ، جایزة افق‌های تازة جشنواره بلونیای ایتالیا ، جایزه پلاک طلای براتیسلاوا برای مجموعه آثار سال 2007 ،و جندین جایزه و افتخار دیگر را در کارنامه خود دارد .

شیرین اسدی کرم متولد سال 1357 در تهران فارغ التحصیل رشته گرافیک و کارشناسی ارشد رشته تصویرسازی است .

وی همچنین عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی پرند بوده و حضور در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی  و نیزداوری چندین جشنواره دیگر را در فهرست فعالیت های هنری خود دارد .

مرجان ثابتی متولد 1355 در شهر کرمانشاه، دانش آموخته کارشناسی هنر از دانشگاه یزد و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس است .وی دارای نشان درجه یک هنر از فرهنگستان هنر نیز می باشد .

دریافت لوح تقدیر از جشنواره هنرهای معاصر ایران و برگزاری چندین نمایشگاه بین المللی از جمله نمایشگاه عکس طبیعت سال 2012 در تالار موزه لوپر پاریس در کارنامه هنری او دیده میشود .

گفتنی است مهلت ارسال آثار سومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم تا سوم آذر ماه تعیین شده است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب