امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12557 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره بین‌المللی رشد

خبرایران: چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از 22 تا 29 آبان ماه 94 همزمان با تهران در 5 استان کشور برگزار خواهد شد و فیلم‌های جشنواره علاوه بر پردیس‌های سینمایی و فرهنگسراها در صدها مرکز آموزشی در سطح کشور به نمایش درخواهد آمد.
سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره بین‌المللی رشد

سینما فلسطین تهران با 3 سالن با ظرفیت مجموعا 900 نفر یکی از مراکز اصلی نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره است که در خیابان طالقانی تهران پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

علاوه بر سینما فلسطین علاقه‌مندان تهرانی می‌توانند در پردیس‌های سینمایی رازی، تماشا، ملت و راگا همچنین سالن‌های فرهنگسراهای بهمن، خاوران، امید و بهاران به تماشای فیلم‌های برگزیده جشنواره بنشینند.

خانواده‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان در صورت تمایل می‌توانند طی سئانس آخر نمایش فیلم در مراکز نمایش عمومی (پردیس‌های سینمایی و فرهنگسراها) به صورت رایگان فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند.

شانزده مرکز در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، 20 کانون فرهنگی تربیتی در شهر تهران و دانشگاه فنی و حرفه‌ای دخترانه شریعتی نیز از مراکز نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره خواهند بود.

علاوه بر مراکز یادشده، آثار برگزیده جشنواره رشد در 80 مرکز نمایش در آموزشگاه های مناطق نوزده‌گانه شهر تهران اکران خواهد شد.

 

مراکز نمایش فیلم‌های جشنواره در استان‌ها

فیلم‌های راه‌یافته به چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد علاوه بر شهر تهران در استان‌های گیلان (36 مرکز)، مرکزی (35 مرکز)، خراسان شمالی (20 مرکز)، هرمزگان – جزایر خلیج فارس (35 مرکز)، شهرستان‌های استان تهران (40 مرکز) و سواحل مکران شامل جاسک، کنارک، چابهار و سیری به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه چهل‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با شعار «دانش در آیینه تصویر» ساعت 18 روز جمعه 22 آبان ماه 1394 در محل مدرسه دارالفنون تهران برگزار می‌شود. سیزدهمین جشنواره دانش‌آموزان فیلم‌ساز و اولین جشنواره دانشجومعلمان فیلم‌ساز نیز همزمان با جشنواره چهل و پنجم رشد برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب