امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12528 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس انجمن صنایع نساجی به فهرست کالاهای منتخب در بسته خروج از رکود اعتراض کرد

خبرایران: محمد مروج رئیس انجمن صنایع نساجی با انتقاد از فهرست منتشر شده با عنوان کالاهای منتخب وزارت صنعت در بسته خروج از رکود دولت، گفت: بسیاری از برندهای معروف و تولیدات با کیفیت در این لیست قرار ندارند که در این مورد در حال تهیه نامه اعتراضی برای ارسال به وزارت صنعت هستیم.
رئیس انجمن صنایع نساجی  به فهرست کالاهای منتخب در بسته خروج از رکود اعتراض کرد

به گزارش خبرایران ، محمد مروج در واکنش به فهرست منتشر شده از اسامی برندهای منتخب وزارت صنعت برای عرضه کالا در قالب بسته خروج از رکود دولت، اظهار داشت: معلوم نیست این لیست توسط چه افرادی تهیه شده که در آن نامی از برندهای معروف و تولیدات با کیفیت پوشاک و فرش ماشینی و دیگر محصولات نساجی وجود ندارد.

وی ادامه داد: فهرست کالاهای منتخب توسط مؤسسه ای به نام مجمع ملی کارآفرینان تهیه شده که این مجمع نه نماینده کارگر، نه نماینده کارفرما و نه نماینده بازار است.نماینده کارآفرینان در واقع کانون عالی کارفرمایان است و نه مجمع ملی کارآفرینان.

مروج با بیان اینکه در تهیه فهرست کالاهای منتخب هیچ نظرسنجی از انجمن نساجی صورت نگرفته است، گفت: ما طی یکی دو روز اخیر از جزئیات این فهرست مطلع شدیم و با توجه به اینکه بسیاری از کالاهای با کیفیت داخلی در این لیست قرار ندارند، در حال تهیه اعتراضی با هماهنگی کانون عالی کارفرمایان برای ارسال به وزارت صنعت هستیم.

وی تصریح کرد: در ایران حدود هزار واحد تولیدی فرش ماشینی فعال هستند که نام برندهای معروف در فهرست دولت درج نشده است.

به گفته رئیس انجمن صنایع نساجی، انواع پوشاک بسیار مرغوب در کشور تولید می شود که نام این برندها نیز در فهرست کالاهای منتخب وزارت صنعت نیامده است.

وزارت صنعت فهرستی از نام کالاهای منتخب و فروشگاه های عرضه کننده آنها برای عرضه در قالب بسته خروج از رکود دولت منتشر کرده که کارمندان دولت و بازنشستگان می توانند با استفاده از کارت های اعتباری 10 میلیون تومانی نسبت به خرید اقساطی این محصولات اقدام کنند.

 

بر اساس این گزارش در سایر اقلام معرفی شده مانند لوازم خانگی، صنایع الکترونیک و .... نیز تولیدکنندگان بسیار محدودی گنجانده شده اند که بدون تردید ایجاد تقاضا برای این برند ها اقتصاد را از رکود خارج نمی کند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب