امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12476 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرویس های چندرسانه ای جدید، در جشنواره پاییزه سرویس 3

خبرایران: با توجه به استقبال بی نظیر کاربران از اولین سامانه محتوای چندرسانه ای همراه اول، روابط عمومی سرویس 3 خبر از برگزاری جشنواره پاییزه داده است.
سرویس های چندرسانه ای جدید، در جشنواره پاییزه سرویس 3

در جشنواره پاییزه سرویس 3 که تا پایان آذرماه سال جاری ادامه دارد، هر هفته شاهد افزوده شدن دو سرویس جدید به این سامانه خواهیم بود. به گفته طراحان این سامانه، سرویس های جدید بر اساس بررسی های متخصصین تحقیق و توسعه سرویس 3 از نیازهای روز جامعه مخاطبین پیشنهاد و افزوده خواهند شد. افزودن سرویس های چندرسانه ای بر اساس نظر سنجی از کاربران و پیشنهاد سرویس های تخصصی بر اساس ویدئوهای مشاهده شده وی از برنامه های آینده این سامانه است.

محتوای سرویس های چندرسانه ای جدید این سامانه با هدف افزایش مهارت های زندگی افراد در جامعه ارائه خواهند شد و موضوعاتی از جمله مباحث روان شناسی، هنر، ورزش، آموزش کامپیوتر و نرم افزارهای متنوع و ... از موضوعاتی هستند که برای جشنواره پاییزه سرویس 3 در نظر گرفته شده است.

کاربران سرویس 3 درجشنواره پاییزه همچنین میتوانند در قرعه کشی 200 میلیون تومانی که در پایان هر ماه برگزار خواهد شد، شرکت کنند. شایان ذکر است اولین دوره این قرعه کشی در پایان مهرماه برگزار شده و نتیجه  آن به زودی اعلام خواهد شد.

سرویس 3 سامانه ارائه محتوای چندرسانه ای همراه اول است که در دو قالب اپلیکیشن اندرویدی و وبسایت ارائه شده است تا کاربران بتوانند بصورت آنلاین و با استفاده از اینترنت باند پهن تلفن های همراه خود ویدئو های دسته بندی شده را بر اساس سلایق خود تماشا کنند. دسترسی به این سامانه و امکان دانلود نرم ‌افزار تلفن همراه آن از طریق وبسایت service3.ir برای کلیه کاربران فراهم شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب